لوکاس:«مودریچ راز آمادگی خود را به من نگفته؛ رئال مادرید خانه من است»

0

رئال مادرید نیوز : لوکاس وازکز ۳۰ ساله که تا سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد بسته با آس در مورد مسائل مختلف پیرامون رئال صحبت کرد.

با تمدید قرارداد جدیدت می توانی هفده سال در رئال باشی:” سالهای زیادی است. به عنوان یک بچه به رئال آمدم. از همه نظر پیشرفت کردم. به خاطر همه چیز از رئال خیلی ممنونم.”

در رئال بازنشسته می شوی؟” پاسخ دادن به این پرسش برای من خیلی مشکل است… هنوز به این فکر نمی کنم که بعدش چه می شود. به چیزهای زیادی بستگی دارد اما در حال حاضر سعی می کنم که از همین امروز لذت ببرم تا در بهترین شرایط به پایان قراردادم برسم.”

در ماه های اخیر پیشنهادهایی به جز رئال داشتی؟” در حال حاضر نگاه به گذشته به درد من نمی خورد چرا که  در همان جایی هستم که می خواستم باشم. خوشحالم که قراردادم با رئال تمدید شد چون این جا خانه من است. به من انگیزه می دهد که در آینده دست به کارهای بزرگی بزنم.”

این پیشنهادها به تو این حس را دارد که محبوب هستی؟” برایم این مهم است که در خانه و کنار همسرم محبوب باشم (می خندد).”

آنچلوتی:” در آخرین سالی که در این جا بود با هم مواجه نشدیم اما در سال قبلش من در کاستیا بودم و چند بار با کارلو تمرین کردم و کمی همدیگر را می شناختیم. البته این مربوط به دوره دیگری است و حالا سخت تلاشم یک نم تا او را راضی کنم تا از من استفاده کند.”

دومین دوره کارلتو:”مسیرش در دنیای فوتبال مشخص است، خیلیخ وب کار کرده است. یک برنده و یک مدیریت کننده خیلی خوب است. حضورش برای ما خیلی خوب است تا بتوانیم جامها را ببریم. این چیزی است که همه می خواهند.”

رئال به خرید در خط حمله نیاز دارد؟” من کسی نیستم که بخواهم جواب این سوال را بدهم. در این پیش فصل خیلی خوب کار کردیم و تیم بسیار متحد است. ذهنیت خیلی خوبی داریم. با تمام وجود ظاهر می شویم تا در این فصل دست به کارهای بزرگی بزنیم.”

با رفتن راموس و واران از باتجربه های رختکن محسوب می شوی؟” همه ما افراد عادی هستیم . همه صلاح جمع را می خواهیم و به جلو حرکت می کنیم.”

قابلیت حضورت در پست های مختلف به سود تیم است؟” من دوست دارم بازی کنم. سال گذشته تجربه زیادی در پست دفاع راست کسب کردم اما هر چه که از من بخواهند برایش آماده ام.”

لالیگا:”پیش بینی می کنم که لالیگا مثل فصل گذشته باشد و تیم های زیادی برایش تلاش کنند. لالیگای بسیار جذابی بوده است و به نظرم این برای فوتبال ما و برای نمایش خوب است.”

سبک جدی سیتی، بایرن، پی اس جی و چلسی در سالهای اخیر:” در سالهای اخیر این سبک فوتبال که سریع و جدی است موفقیت زیادی کسب کرده است اما ما مقابل هر تیمی می توانیم رقابت کنیم. غلبه بر ما خیلی مشکل است. انگیزه زیادی برای تقابل با بهترین های اروپا و غلبه بر آنها داریم.”

محبوب شدن سبکی با سه مدافع میانی و دو پیستون:”سال گذشته با زیدان در برخی بازیها از این سبک استفاده کردیم و برای تمی خوب بود. در فوتبال نباید فقط به یک سیستم تن بدهی بلکه باید تنوع طلبی وجود داشته باشد. داشتن این تنوع باعث می شود که بتوانی با هر سبکی بازی کنی.”

تیم پس از فصلی بدون جام محکوم به قهرمانی است؟” مثل همیشه محکوم به قهرمانی هستیم و حداقل باید برای همه جامها بجنگیم. قهرمان شدن یا نشدن به عوامل زیادی بستگی دارد اما سعی می کنیم که با شانس برای کسب جامها به مقطع پایانی فصل برسیم. مادریدیسموها این را می خواهند و حس ما همین است.”

مودریچ چطور تا ۳۶ سالگی سرحال است؟” هنوز رازش را به من نگفته است (می خندد). در رختکن روی کسی حساب نمی کنم. هر سال در کنارش بازی می کنم که هر سال بازیکن بهتری می شود و به نظرم چیزهای زیادی برای ارائه دارد. فکر نمی کنم که آخرین سالش باشد.

نسل جدید آکادمی با بلانکو و میگل گوتیرز:” اگر با روند کنونی ادامه بدهند بازیکنان بسیار بزرگی خواهند شد: چوست، آریباس، ماروین، گیلا و … خیلی خوب هستند. باید کم کم چیزهایی یاد بگیرند اما آینده شان امیدبخش است.”

بازگشت هواداران به برنابئو:”چند بار با خودرو از خیابان لاکاستیانا رد شدم و دیدم که ساخت و ساز بزرگی در حال انجام است (می خندد). فکر می کنم که استادیوم فوق العاده ای خواهیم داشت. این برای ما و هواداران فوق العاده است.”

شروع لالیگا مقابل آلاوز:” حس خیلی خوبی دارم. چند هفته در کنار تیم بوده ام و حس خوبی دارم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

لوکاس:«مودریچ راز آمادگی خود را به من نگفته؛ رئال مادرید خانه من است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ