گزارش زنده/ استقلال صفر – فولاد صفر/ پایان نیمه نخست

0

پایگاه خبری فوتبالی- نیمه نخست دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و فولاد بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، حساس‌ترین تقابل فرهاد مجیدی- که نمی‌تواند کنار زمین باشد – و جواد نکونام،  امشب در اصفهان برگزار خواهد شد. استقلال که برای رسیدن به فینال، چهار تیم لیگ برتری را حذف کرد، امیدوار است بتواند برای دومین بازی متوالی، فولاد را شکست دهد و فرهاد مجیدی با یکسال به تاخیر به قولش به هواداران تیمش درباره قهرمانی در جام حذفی عمل کند.

فرهاد آمار فوق‌العاده‌ای جلوی مربیان استقلالی شاغل در لیگ دارد و به جز علیرضا منصوریان بقیه مربیان – نکونام، رحمتی، قلعه‌نویی(۲ بار) فیروز کریمی و فراز کمالوند را شکست داده و امیدوار است برای دومین بار نکونام را شکست دهد.

نکونام هم مثل مجیدی به دنبال اولین جامش در مقام سرمربی است و می‌خواهد در دومین سال حضورش در اهواز، یک جام به هواداران فولاد هدیه دهد و باید دید سومین تقابل مجیدی و نکونام، چه نتیجه‌ای خواهد داشت

غایبان: فرهاد مجیدی، سیدحسین حسینی و محمد دانشگر غایبان بازی  امشب هستند.

مسیر رسیدن به فینال: استقلال از سد پیکان، ذوب آهن، پرسپولیس(ضربات پنالتی) و گل گهر گذشت و فولاد با با پیروزی مقابل ماشین سازی، قشقایی شیراز، سپاهان( در ضربات پنالتی) و ملوان، حریف استقلال در فینال شد.

یکشنبه ۱۷ مرداد

فینال جام حذفی

استقلال – فولاد ساعت ۲۰.۳۰ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، حسن یوسفی و سیدرضا مهدوی

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، متین کریم‌زاده، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، سبحان خاقانی و مهدی قایدی

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب فولاد: 

احسان مرادیان، صابر حردانی، سینا شاه عباسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمدزبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کارت زرد:

استقلال: مسعود ریگی (۵)

لحظات حساس:

دقیقه یک: پاس در عمق رضاوند در همین ابتدای بازی برای قایدی سریع بود و مهاجم آبی پوشان چند صدم ثانیه برای تک به تک شدن به مرادیان کم آورد.

دقیقه ۳: یک ضربه کاشته برای فولاد به دست آمد که ارسال پاتوسی به محوطه جریمه در دهانه دروازه میان بازیکنان دو تیم رد و بدل شد تا اینکه مدافعین استقلال سرانجام توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه ۶: ارسال خوب فرشاد احمدزاده به روی دروازه با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که توپ این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: شوت راه دور نیک‌نفس بی‌دقت بود و با اختلاف زیادی از دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه ۳۰: اشتباه در خط دفاعی فولاد نزدیک بود منجر به گل اول استقلال شود که مهدی قایدی پس از توپ‌گیری مقابل مرادیان، ضربه خود را به سمت دروازه زد که شاه‌عباسی توپ را از روی خط برگشت داد تا استقلال به گل نرسد.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ استقلال صفر – فولاد صفر/ پایان نیمه نخست

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ