استقلال صفر (۲) – فولاد صفر (۴)/ ماراتن پنالتی ها را فولاد برد/ جام حذفی به اهواز رفت

0

پایگاه خبری فوتبالی- نود دقیقه بازی فینال جام حذفی بدون گل به پایان رسید و تیم‌ها برای وقت‌های اضافه ‌آماده ‌می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم استقلال فولاد در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند. در ابتدای بازی،‌ فولادی‌ها توانستند چند موقعیت خوب ایجاد کنند. در دقیقه ۵ بازی، لوسیانو پریرا، روی یک ضربه سر فرصت خوبی برای تهدید کردن دروازه استقلال داشت اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه شاگردان مجیدی سعی کردند موقعیت‌هایی دوی دروازه فولاد ایجاد کنند اما نتوانستند فرصت خطرناکی را ایجا کنند.

بازی در اواسط نیمه اول بیش‌تر در میانه میدان جریان داشت و شاگردان جواد نکونام و فرهاد مجیدی نتوانستند روی دروازه‌های یکدیگر موقعیت خاصی را ایجاد کنند.

در دقیقه ۲۹ بازی، مهدی قایدی روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان فولاد، در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه شوت قایدی را مدافعان فولاد توانستند از روی خط دروازه دفع کنند.

در ادامه نیز موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم استقلالی‌ها بازی را هجومی‌تر نسبت به نیمه اول آغاز کردند و با حضور در نیمه زمین فولاد سعی داشتند روی مدافعان فولاد فشار وارد کنند.

پس از آن توپ بیشتر در میانه در جریان داشت. در این بین شاگردان نکونام با پاس‌کاری‌های متعدد توانستند بازی را مدیریت کنند.

 دقیقه ۷۹، روی ارسال وحید حیدریه از سمت چپ نیمه زمین استقلال موقعیت خطرناکی برای فولاد ایجاد کرد اما ضربه سر پریرا با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

فولادی‌ها در دقیقه ۸۷ فرصت خوبی برای گشودن دروازه استقلال داشتند اما ضربه سر فرشاد احمد زاده در محوطه جریمه آبی‌پوشان با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در این صحنه واکنش رشید مظاهری تاثیر قابل توجهی در باقی ماندن نتیجه تساوی در این دیدار داشت.

۹۰ دقیقه بازی بدون گل به اتمام رسید و با سوت داور به نشان پایان بازی، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

تنها موقعیت مهم بازی در نیمه اول وقت‌های اضافه، در دقیقه ۱۰۰ رخ داد و مسعود ریگی روی یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، فرصت بسیار خطرناکی را برای آبی‌پوشان به وجود آورد اما این ضربه با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از این توپ بیش‌تر در میانه میدان در جریان بود و با سوت داور به نشانه پایان وقت اضافه اول، دو تیم به سرعت جای خود را در نیمه زمین عوض کردند.

در دقیقه ۱۰۹ بازی، ارسلان مطهری با پاس مرادمند روی یک نفوذ به محوطه جریمه فولاد، فرصت خوبی برای گشودن دروازه شاگردان نکونام داشت اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

وقت‌های اضافه بدون گل به پایان رسید تا دو تیم آماده ضربات پنالتی شوند.

در ضربات پنالتی تیم فولاد عملکرد بهتری نشان داد و با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی  قهرمان جام حذفی شد.

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، متین کریم‌زاده(۶۷- بابک مرادی)، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی(۲+۱۲۰- داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند(۹۱- مهدی مهدی پور)، سبحان خاقانی(۴۶- امیرارسلان مطهری) و مهدی قایدی

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب فولاد: 

احسان مرادیان(۱۲۰- محسن فروزان)، صابر حردانی، سینا شاه عباسی، موسی کولیبالی(۱۲۰- مهران موسوی)، وحید حیدریه، محمد آبشک(۱۱۷- احمدعبدالله زاده)، محمدزبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی(۱۱۵-محمدمیری)، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کارت زرد:

استقلال: مسعود ریگی (۵)، سیاوش یزدانی (۸۵)، محمدحسین مرادمند (۹۴)

فولاد: محمد آبشک (۸۱)، محمدزبیر نیک نفس (۹۶)

لحظات حساس:

دقیقه یک: پاس در عمق رضاوند در همین ابتدای بازی برای قایدی سریع بود و مهاجم آبی پوشان چند صدم ثانیه برای تک به تک شدن به مرادیان کم آورد.

دقیقه ۳: یک ضربه کاشته برای فولاد به دست آمد که ارسال پاتوسی به محوطه جریمه در دهانه دروازه میان بازیکنان دو تیم رد و بدل شد تا اینکه مدافعین استقلال سرانجام توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه ۶: ارسال خوب فرشاد احمدزاده به روی دروازه با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که توپ این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: شوت راه دور نیک‌نفس بی‌دقت بود و با اختلاف زیادی از دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه ۳۰: اشتباه در خط دفاعی فولاد نزدیک بود منجر به گل اول استقلال شود که مهدی قایدی پس از توپ‌گیری مقابل مرادیان، ضربه خود را به سمت دروازه زد که شاه‌عباسی توپ را از روی خط برگشت داد تا استقلال به گل نرسد.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال خطرناک پاتوسی از جناح راست زمین با یک ضربه سر از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت که در این صحنه برخلاف نکونام و بازیکنان فولاد، داور اعتقادی به اعلام کرنر نداشت.

دقیقه ۷۳: پاس در عمق لوسیانو پریرا به پاتوسی رسید ولی ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت تا تنها صحنه نه چندان جدی نیمه دوم روی دروازه مظاهری رخ دهد.

دقیقه ۸۰: ارسال دیدنی وحید حیدریه به روی دروازه با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که توپ به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت تا جدی ترین موقعیت نیمه دوم برای فولادی ها از دست برود.

دقیقه ۸۸: دو فرصت بسیار خطرناک و پشت سر هم برای فولاد به دست آمد. یک ارسال به روی دروازه با ضربه زبیر نیک نفس همراه شد که مظاهری توپ را دفع کرد. توپ برگشتی به پاتوسی رسید و ارسال دیدنی این بازیکن در دهانه دروازه به فرشاد احمدزاده رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت و دو فرصت بزرگ فولاد از دست داد.
دقیقه ۹۰+۱: کرنر ارسالی پاتوسی با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد و توپ این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۰: شوت سنگین و نفس گیر مسعود ریگی از فاصله ۳۵ متری با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۹: یک پاس در عمق و بلند پشت مدافعین فولاد به ارسلان مطهری رسید که شوت محکم این بازیکن به تور کنار دروازه فولادیها برخورد کرد.

دقیقه ۲+۱۲۰: ارسال مهدی پور به روی دروازه به ارسلان مطهری رسید و شوت این بازیکن با فاصله زیاد به بیرون رفت.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال صفر (۲) – فولاد صفر (۴)/ ماراتن پنالتی ها را فولاد برد/ جام حذفی به اهواز رفت

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ