لیونل مسی به کدام تیم پیوست است؟

0

مسی به کدام تیم رفته است

پنجشنبه گذشته و پس از اعلام رسمی بارسلونا مبنی بر قطع همکاری با لیونل مسی، پی اس جی مذاکراتش با فوق ستاره آرژانتینی را شروع کرد و شنبه شب نیز اولین پیشنهاد رسمی خود را ارائه داد.

لیونل مسی جدایی لیونل مسی از بارسلونا تیم جدید لیونل مسی‌ تیم پاری سن ژرمن (پی اس جی) بیوگرافی لیونل مسی بازیکنان پاری سن ژرمن (پی اس جی)نشریه اوله در گزارشی مدعی شد پیشنهاد باشگاه چلسی لیونل مسی را تحت تاثیر قرار داد. اما در نهایت این ستاره ارژانتینی بعد از مشورت با پدر و وکلای خود به این نتیجه رسیده انتقال به پاری سن ژرمن در سال های پیش رو به سود این بازیکن خواهد بود و به همین دلیل پیشنهاد چلسی را رد کرده است.

احتمالا بازی های پرفشار لیگ برتر و دشواری های بازی در لیگ انگلیس باعث انصراف لیونل مسی از این انتقال شده است. همچنین به نظر می رسد تیم هایی چون تاتنهام و اتلتیکومادرید نیز برای توافق با لیونل مسی وارد عمل شده بودند، اما به نظر می رسد مذاکرات با این تیم ها حتی جدی هم نشده است. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو و هموطن لیونل مسی شخصا با او برای انتقال به این تیم تماس گرفته، اما مسی ضمن قدردانی از تماس سیمئونه به او در همان مکالمه پاسخ منفی داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ