نظر امباپه در مورد مسی/آیا از پاریسن ژرمن می رود؟

0

پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن هم ظاهراً مانع جدایی کیلیان امباپه از این تیم فرانسوی نمی‌شود، بازیکنی که وارد سال پایانی قراردادش با پاریسی‌ها شده و هنوز به امضای قراردادجدید تن نداده است. گفته می‌شود او علاقه زیادی برای پیوستن به رئال مادرید دارد.

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مراسم معارفه لیونل مسی گفت: به نظرم حالا با پیوستن لیونل مسی به جمع ما، رقابتی‌ترین تیم را داریم. کیلیان حالا گزینه‌ای جز ماندن در پاریس ندارد. به نظرم همه می‌دانند که آینده امباپه چیست. او بازیکنی رقابت‌طلب است و می‌خواهد جام‌های قهرمانی ببرد. کیلیان می‌خواست ما تیمی رقابت‌طلب داشته باشیم و فکر می‌کنم ما حالا رقابتی‌ترین تیم دنیا را داریم. با این شرایط دیگر امباپه بهانه‌ای ندارد و نمی‌تواند کاری به غیر از ماندن در PSG انجام دهد.

تیم جدید لیونل مسی‌ تیم پاری سن ژرمن (پی اس جی) پاری سن ژرمن نیوز بیوگرافی لیونل مسی بیوگرافی کیلیان امباپه بازیکنان پاری سن ژرمن (پی اس جی) امباپه

در سوی دیگر اما تیبو وزیریان خبرنگار سرشناس فرانسوی مدعی شده که امباپه ۲۲ ساله پس از قطعی شدن پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن به مدیران این باشگاه گفته که قصد جدایی از PSG را دارد. طبق ادعای این خبرنگار فرانسوی، کیلیان که تمایلی به بازی کنار مسی ندارد، رویای بازی در رئال مادرید را دارد و امیدوار است پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری راهی سانتیاگوبرنابئو شود. بر این اساس اگر این تابستان این اتفاق نیفتد، او قراردادش را تمدید نخواهد کرد تا بتواند تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

امباپه که از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و تاکنون در ۱۷۱ بازی ۱۳۲ گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده، در فصل اخیر نیز عملکرد خوبی داشت و در کنار کمک به PSG برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آمار ۴۲ گل زده و ۱۱ پاس گل را در ۴۷ بازی از خود برجای گذاشت.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ