استقلال و پرسپولیس بدون بازیکن خارجی بسته می‌شوند

0

پرسپولیس نیوز

پرسپولیس دروازه‌بان خارجی خود را حفظ خواهد کرد اما به دنبال جذب بازیکن خارجی در دیگر پست‌ها نیست و قصد دارد با بازیکنان داخلی نقاط ضعف خود را ترمیم کند. استقلال هم به دنبال کنار گذاشتن میلیچ و شیخ دیاباته است و بازیکن خارجی جدیدی قرار نیست به ترکیب تیم اضافه شود.

این در حالی است که به زودی قانون منع حضور خارجی‌ها در لیگ برتر برداشته خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری تحت شرایط خاصی قادر به جذب بازیکن خارجی خواهند بود. به نظر می‌رسد دستمزد بالای بازیکنان خارجی و مشکلات مالی باشگاه استقلال و پرسپولیس این دو تیم را مجاب کرده حتی در صورت برداشته شدن قانون منع حضور خارجی‌ها در لیگ برتر بازیکن خارجی جدیدی به خدمت نگیرند. در لیست خرید یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی اثری از بازیکن خارجی به چشم نمی‌خورد. 

سازمان لیگ در ابتدای فصل گذشته و به دنبال مشکلاتی که برای تیم‌های ایرانی در پرونده‌های فیفا ایجاد شد با تدوین قانونی حضور خارجی‌ها در تیم‌های لیگ برتری را منع کرد اما اکنون به دنبال برداشتن این قانون و آزادسازی حضور خارجی‌ها در تیم‌های لیگ برتری است.

نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری از ۲۵ مرداد آغاز می‌شود و پیش از شروع آن قانون جدید به تیم‌های لیگ برتری ابلاغ خواهد شد. 

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

استقلال و پرسپولیس بدون بازیکن خارجی بسته می‌شوند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ