اتفاق جالب برای حقوق مسی در پاریس/ پای رمزارز به میان آمد

0
ساتین –

لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی پس از ۲۱ سال بارسلونا را ترک کرد و به پاری‌سن‌ژرمن تا در این باشگاه فرانسوی سالیانه ۳۵ میلیون یورو حقوق بگیرد.

پس از عقد قرارداد طرفین، خبر رسید که قرار است مسی بخشی از حقوقش از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به‌صورت NFT و توکن طرفداران باشگاه دریافت کند. پاری‌سن‌ژرمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که توکن‌های موجود در بسته خوش‌آمدگویی لیونل مسی توسط وب سایت Socios.com ارائه شده که توکن‌های این باشگاه را فراهم می‌کند. هرچند هنوز مشخص نشده که چند درصد قرارداد مسی شامل این توکن‌ها می‌شود اما باشگاه در بیانیه خود اعلام کرد که بخش زیادی از قرارداد این اسطوره فوتبال شامل توکن می‌شود.

گفته می‌شود پس از فاش شدن وجود NFT در قرارداد مسی با باشگاه فرانسوی باعث افزایش تبلیغات در مورد این ارزها می‌شود. NFT یا توکن غیرقابل معاوضه برای اولین بار سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و تا سال ۲۰۲۱ برخی باشگاه‌های ورزشی بزرگ مانند پاری‌ سن ژرمن از توکن‌های هواداری خود استفاده می‌کنند.

قیمت توکن هواداران این باشگاه دو برابر شد و یک روز پس از انتقال مسی به پاری سن ژرمن در تاریخ ۱۹ مرداد ارزش آن به ۶۱.۶۳ دلار رسید.

پاری سن ژرمن نیوز

اتفاق جالب برای حقوق مسی در پاریس/ پای رمزارز به میان آمد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ