سحر ولد بیگی، حمید لولایی و هومن حاج عبدالهی به کرونا مبتلا شدند

0

هومن حاج عبدالهی این روزها با کرونا دست و پنجه نرم می کند. حمید لولایی و سحر ولد بیگی نیز این روزها درگیر این ویروس منحوس هستند.

ویروس کرونا هومن حاجی عبداللهی کرونا گرفت مبتلایان به کرونا کرونا در ایران کرونا کدام بازیگران کرونا گرفتند سحر ولدبیگی کرونا گرفت سحر ولدبیگی بیوگرافی میرطاهر مظلومی اینستاگرام میرطاهر مظلومی اینستاگرام حمید لولایی اینستاگرام بازیگران افراد معروف کرونایی اخبار کرونا ویروس اخبار بازیگران
دیروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ میرطاهر مظلومی گفت: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روزها حال خوبی ندارند از جمله آنها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

پیرامون درگذشت علی سلیمانی گفت: متاسفانه علی عزیز که در بیمارستان بستری بود و حالش رو به بهبود بود ناگهان با وضعیت بدی مواجه شد و صبح امروز با افت شدید اکسیژن خون درگذشت.

وی در همین راستا ابراز کرد: علی سلیمانی بازیگر بسیار شریف و با انگیزه‌ای بود و به دلیل اینکه این روزها سر کار و مشغول ایفای نقش بود دچار این ویروس شد.

مظلومی خاطرنشان کرد: از مسئولین بخواهید هنرمندان به ویژه بازیگران را واکسینه کنند ما بیشتر از هر قشر دیگری در خطر هستیم.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ