۱۱ بازیکن ترکیب شروع بارسلونا در فصل جدید بدون مسی چگونه خواهد بود ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – ۱۱ بازیکن ترکیب شروع بارسلونا در فصل جدید بدون مسی چگونه خواهد بود ؟ تاثیر نبودن ستاره آرژانتینی چقدر است ؟ آیا کومان میتواند از بزرگترین چالش باشگاه که بیش از ۱ دهه است هیچکس با آن مواجه نشده , به سلامت عبور کند ؟

 

کومان این فرصت را دارد تا تیمی را هدایت کند که بتواند بیش از هرچیز , ایده تیم بودن را ارتقاء دهد و ۱۱ بازیکن با هم در جریان پیروزی تلاش کنند , چیزی که با وجود مسی ممکن نبود زیرا تیم بیش از حد به این ستاره آرژانتینی وابستگی داشت .

 

# در این ترکیب بازیکنان نیمکت هر پست نیز ذکر شده است

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

در ۱۱ مرد درون زمین هیچ تردیدی درباره دروازه بان وجود ندارد و تراشتگن سالم دوباره به ترکیب ثابت بازمیگردد . در خط دفاعی امروز سرجینیو دست , پیکه , آراخو و جوردی آلبا هستند اما اینبار با چند بازیکن خوب روی نیمکت .

 

در سمت راست امرسون به عنوان نیمکت دست شروع میکند زیرا عملکرد سرجینیو تا حدودی زیر سوال است . از نظر مشخصات امرسون بازیکنی رقابتی تر محسوب میشود .

 

ستاره دیگر اریک گارسیا است , بازیکنی که باید حال و آینده تیم باشد . او قبلا در تیم ملی نشان داده که شایسته دریافت فرصت هست و اگر به او داده شود قابل اعتماد است . در میان مدت زوج آراخو و اریک میتوانند مرکز خط دفاعی را تضمین کنند .

 

در مورد خط هافبک تردیدها کمتر است : دی یونگ , بوسکتس و پدری جایگاه محکمی دارند اما باید نیکو و گاوی را هم در نظر داشت زیرا بازیکنان آینده داری هستند .

 

در خط حمله نیز گریزمان , ممفیس دپای و آنسو فاتی بیشترین پتانسیل را دارند .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

۱۱ بازیکن ترکیب شروع بارسلونا در فصل جدید بدون مسی چگونه خواهد بود ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ