تصویر| ستاره بزرگ پرسپولیس در تیم رقیب

0

پرسپولیس نیوز

بی تردید ناصر محمدخانی در دهه ۶۰ یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شد که شماره هشت تاریخی پرسپولیس را به تن می کرد. سالها بعد از او مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی مقدم، علی کریمی و مهدی هاشمی نسب هم به این پیراهن اعتبار بخشیدند و جایگاه این شماره را در حد شماره ۷ تاریخی پروین بالا بردند.

محمدخانی که متولد سال ۱۳۳۶ تهران است قبل از حضور در بانک ملی و تیم رویایی آن سالها با سرمربیگری نایب روئین دل، چند سالی در راه آهن بود و از سال ۶۱ به پرسپولیس پیوست و در دو مقطع زمانی ۱۰ سال در پرسپولیس آقایی کرد.

ناصر در سال ۱۳۶۰ و در جام باشگاه های تهران با بانک ملی بعد از همای قهرمان و پرسپولیس نایب قهرمان به مقام سومی رسید تا با تفاضل گل بهتر بالاتر از استقلال رده چهارم قرار گیرد.

درخشش خیره کننده ناصر محمدخانی در رقابت های باشگاه های تهران در سال ۶۰ باعث شد تا بعد از خاتمه رقابت های آن سال، علی پروین دست روی او بگذارد و آقای گل تهران را به پرسپولیس بیاورد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

بانک ملی در آن سال ۲۱گل زد که ۱۱ گل آن را محمدخانی زد.

در تصویر نام محمدخانی  در فهرست بازیکنان تیم بانک ملی دیده می شود که ۴۰سال قبل و در روز ۲۲ مرداد سال ۶۰ در دیدار دو تیم پرسپولیس و بانک ملی که با نتیجه پرگل سه بر سه به اتمام رسید حضور داشت و موفق به گلزنی نشد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

تصویر| ستاره بزرگ پرسپولیس در تیم رقیب

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ