مخالفت پرز با درخواست آنچلوتی برای بازگرداندن رونالدو

0

رئال مادرید نیوز : خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز در روزنامه مارکا گزارش داده است که هر چند که کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی به شدت از بازگشت رونالدو استقبال کرده و برای بازگرداندن ستاره پرتغالی چراغ سبز نشان داده اما مدیران رئال مادرید با این اتفاق مخالف هستند و دوران رونالدو در رئال مادرید را تمام شده می دانند.

رونالدو در سن ۳۶ سالگی همچنان از همه مهاجمان کنونی رئال مادرید بهتر است و آمارش در سه فصل حضور در یووه و در تیم ملی پرتغال هم این را نشان می دهد. آنچلوتی اعتقاد دارد که اگر قرار نیست امباپه در این تابستان خریده شود، یکی از ایده آل ترین گزینه ها این است که رونالدو به تیم برگردد تا قوای هجومی تیم تقویت شود چرا که غیرقابل باور است که رئال بخواهد فصل را با اعتماد به هازارد و بیل ادامه بدهد که هر دو ید طولایی در مصدومیت ها دارند و ممکن است که دست کارلو را در ادامه فصل در پوست گردو بگذارند.

رونالدو چند ماه پیش نیز سعی کرده بود که به رئال بیاید اما در آن زمان هم پرز سد راهش شد. به نظر می رسد که مرغ مدیر رئال یک پا دارد و به هیچ وجه حاضر نیست که بهترین گلزن تاریخ رئال را به تیم برگرداند.

البته دیاز در این مقاله دستمزد رونالدو را یکی از مشکلات برگرداندن وی دانسته اما این توجیه غیرقابل باور و کاملا دروغین به نظر می رسد چرا که وقتی رئال پول پرداخت دستمزد امباپه را دارد، می تواند این پول را در اختیار رونالدو قرار بدهد و وقتی که رئال مادرید در این تابستان واران را فروخته و اودگارد را هم به زودی می فروشد، پس طبیعتا مشکلی برای پرداخت دستمزد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ندارد.

به نظر می رسد که اگر رونالدو در این تابستان در صورت عدم خرید رونالدو به رئال مادرید برنگردد، فقط و فقط به خاطر شخص فلورنتینو پرز است، مردی که در سالهای اخیر همه شخصیت های محبوب هواداران را از تیم بیرون کرده، از راموس گرفته تا رونالدو و زیدان چرا که حس می کند باید شاخ شخصیت های محبوب را بشکند تا خودش را بین هواداران محبوب کند!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مخالفت پرز با درخواست آنچلوتی برای بازگرداندن رونالدو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ