سوال روز؛ استقلال مطالبات استراماچونی را از چه منبعی می‌دهد؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- در صورت قطعی شدن ماندن مهدی قایدی در استقلال، باشگاه استقلال از چه طریقی بدهی آندره‌آ استراماچونی را پرداخت خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، طبق ادعای فرهاد مجیدی، استقلال باید ۳۵ میلیارد تومان به سرمربی فصل گذشته‌اش پرداخت کند تا از کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش فرار کند.

طی چند هفته گذشته این بحث مطرح شده بود که برنامه استقلال برای پرداخت مطالبات مربی ایتالیایی، فروش مهدی قایدی است تا از پولی که بابت این انتقال به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد شد، مطالبات این مربی پرداخت شود.

در شرایطی که طی چند روز اخیر از الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات به عنوان مقصد این بازیکن نام برده شده بود اما ملکیان رئیس هیات مدیره استقلال در مصاحبه امروزش عنوان کرده که استقلال به دنبال حفظ این بازیکن است: اولویت اصلی ما ماندن مهدی قایدی است چراکه حضور او در تیم بسیار اطمینان بخش است و ما را در ادامه راه و دست یابی به کسب قهرمانی امیدوار و دلگرم می‌کند.

باید دید در صورت ماندن قایدی در استقلال، این باشگاه چه برنامه‌ای برای پرداخت مطالبات استراماچونی خواهد شد. البته به نظر می‌رسد استقلال روی ادامه همکاری با کارگزارش حساب ویژه‌ای باز کرده چرا که ملکیان گفته در صورت تامین منابع مالی لازم، این باشگاه به دنبال ۲ بازیکن خارجی هم خواهد رفت.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سوال روز؛ استقلال مطالبات استراماچونی را از چه منبعی می‌دهد؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ