صدای گیتاریست استقلال امسال هم درنیامد/ حسرت فقط یک جام!

0

پایگاه خبری فوتبالی – امیر ارسلان مطهری مهاجم ۲۸ ساله تیم استقلال که در نیم فصل لیگ نوزدهم از باشگاه ذوب‌آهن جدا شد و به این تیم پیوست همچنان حسرت کسب یک جام با این تیم را بر دل دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، امیر ارسلان مطهری که با حضور در ۳۰ هفته مسابقات فصل بیستم لیگ برتر بیشترین تعداد بازی در ترکیب استقلال را به خود اختصاص داده بود باز هم در اجرای شادی معروفش در جشن قهرمانی استقلال ناکام ماند.

مطهری که با هدف کسب جام همراه با استقلال در زمستان سال ۹۸ به این باشگاه آمده بود در لیگ برتر و جام حذفی موفق نشد با این تیم روی سکوی قهرمانی بایستد.

مطهری در فصل جاری لیگ برتر به رغم تلاش زیاد و حضور ثابت در ترکیب این تیم نتوانست کاری از پیش ببرد. شماره ۷۲ استقلال بسیار امیدوار بود تا در فینال جام حذفی بتواند همراه با استقلال قهرمانی  این رقابت‌ها را تجربه کند و احتمالاً شادی معروفش را روی سکوی قهرمانی به نمایش بگذارد که این اتفاق باز هم برای او رخ نداد.

مطهری فصل پیش ۷ گل برای استقلال به ثمر رساند و تنها یک کارت زرد در طول ۳۰ بار حضور در ترکیب اصلی این تیم دریافت گرفت تا جزو بازیکنان با اخلاق استقلال محسوب شود.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

صدای گیتاریست استقلال امسال هم درنیامد/ حسرت فقط یک جام!

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ