مردی که تصمیم نهایی را در مورد امباپه می گیرد: تمیم بن حمد آل ثانی

0

رئال مادرید نیوز : تمیم بن حمد آل ثانی و فلورنتینو پرز در حال حاضر در فاصله یازده روز به پایان نقل و انتقالات تابستانی دو مرد کلیدی در مورد انتقال امباپه هستند.

اولی مالک پی اس جی است که از الخلیفی خواسته تا به هر قیمتی بازیکن فرانسوی را در سال پایانی قراردادش حفظ کند و تلاش کند تا قراردادش را تمدید کند تا امباپه در جام جهانی بخشی از ترکیب پی اس جی باشد. پرز اما  تلاش می کند تا هواداران رئال را خوشحال کند.به همین خاطر رئال باید تلاش کند تا شیخ را راضی کند. بدین ترتیب می توان گفت که اگر تمیم کوتاه بیاید، امباپه بالاخره پیراهن رئال را می پوشد.

تمیم که به تازگی ۴۱ ساله شده از سال ۲۰۱۳ امیر قطر است که به سختی مذاکره می کند. او در سال ۲۰۱۲ مالکیت باشگاه پی اس جی را به عهده گرفته که در این مدت به هیچ ستاره ای اجازه جدایی داده نشده است.آل ثانی در سال ۲۰۰۵ گروه سرمایه گذاری ورزشی قطر را راه اندازی کرد و از آن زمان اولویتش ورزش بوده است و با فشارهای سیاسی و البته رشوه توانست میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را بگیرد، تورنمنتی که برای اولین بار در تاریخ در زمستان برگزار می شود. امیر قطر فرزند چهارم حمد بن خلیفه بود که پس از کناره گیری برادرانش به عنوان امیر قطر انتخاب شد. او در حال حاضر بالاترین مقام سیاسی کشور قطر است، کشوری که در آن حزب سیاسی وجود ندارد. تمیم پس از تحصیلات در بریتانیا به قطر برگشت و در سال ۲۰۰۳ به عنوان ولیعهد انتخاب شد. و در نهایت با کناره گیری برادرش جاسم به عنوان امیر قطر انتخاب شد. تمیم سه همسر و دوازده فرزند دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مردی که تصمیم نهایی را در مورد امباپه می گیرد: تمیم بن حمد آل ثانی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ