یا امباپه یا هیچ کس/ احتمال فروش میلیتائو وجود دارد

0

رئال مادرید نیوز : اس گزارش داده است که در حال حاضر رئال مادرید به هیچ گزینه ای جز امباپه فکر نمی کند و تنها اولویت رئال مادرید جذب مهاجم پی اس جی است.

در حقیقت در حالی که فقط یازده روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است، رئال مادرید تمام تمرکز خود را روی جذب امباپه گذاشته است و به همین خاطر بود که باشگاه با توئیت آنچلوتی خیلی سریع جذب رونالدو را تکذیب کرد و توجهی به شایعات جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ ندارد. گزینه های دیگری نظیر عوار هافبک ۲۳ ساله لیون و شوامنی هافبک ۲۱ ساله موناکو نیز به رئال پیشنهاد شدند اما پاسخ رئال مادرید به همه این پیشنهادها منفی بوده است. رئال در این یازده روز یا امباپه را می خرد یا هیچ خرید دیگری نخواهد داشت.

رئال مادرید در دو تابستان اخیر حدود ۲۰۰ میلیون یورو از فروش ها درآمدزایی کرده است اما با این وجود این پول را فقط خرج خرید یک کهکشانی نظیر امباپه یا هالند می کند و به همین خاطر است که باشگاه این قدر زود شایعاتی نظیر جذب امباپه را تکذیب می کند.

رئال یا در یازده روز آینده یا امباپه را می خرد یا این که در سال ۲۰۲۲ این بازیکن را رایگان به خدمت می گیرد. البته آس در بخش نسبتا عجیبی از این گزارش نوشته است که بازیکنانی نظیر یوویچ، اودریوزولا، ماریانو و حتی میلیتائو در حال حاضر ممکن است فروخته شوند تا باشگاه بتواند پول فروش آنها را ذخیره کند. البته اولویت رئال برای تابستان های بعدی نیز خریدهای رایگان نظیر رودیگر و گورتسکا خواهد بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

یا امباپه یا هیچ کس/ احتمال فروش میلیتائو وجود دارد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ