عالمی: آینده استقلال روشن نیست/ مدیران باشگاه مراقب «قراردادها» باشند

0

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان تهرانی فصل بسیار پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته و نتوانستند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند، گفت: استقلال به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، ایمان عالمی گفت: چندین سال است که آبی ها با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند. یکی از معضلات اصلی استقلال در این چند سال بحث نقل و انتقالات است. متاسفانه برخی مدیران که دوران مدیریتشان کوتاه است به خاطر اینکه محبوبیت پیدا کنند قراردادهای نجومی می بندند و بعد چون توانایی پرداخت نداشته کنار می روند و مشکلات بزرگی را برای مدیران بعدی به جا می گذارند.

وی افزود: هر سال این مشکلات انباشته شده و باعث می‌شود تا دردسرهای استقلال بیشتر و بیشتر شود. آبی ها نیاز به یک خانه تکانی اساسی در تمام سطوح دارند و اگر می خواهند فصل آینده موفق شوند و تجربه تلخ گذشته را نداشته باشند باید در این خانه تکانی تغییرات اساسی صورت دهند.

مهاجم پیشین استقلال ادامه داد: استقلال امسال نه در جام حذفی و در نه لیگ برتر موفق نبود و حالا تنها امیدش این است که بتواند با شکست الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به دور بعد صعود کند که البته این اتفاق هم بسیار سخت خواهد بود زیرا الهلال با امکانات مالی فراوانی که دارد در یکی دو ماه گذشته بهترین بازیکنان را در اختیار گرفته تا بتواند در لیگ قهرمانان، جام را بالای سر ببرد.

عالمی خاطرنشان کرد: این روزها هواداران استقلال بیشتر از هر کسی نگران شرایط تیمشان هستند. آنها امیدوارند با تغییراتی که در دولت صورت گرفته و آمدن یک وزیر ورزش جدید، اتفاقات خوبی برای آبی پوشان رقم بخورد.

وی در خصوص تنها بودن فرهاد مجیدی و نداشتن چند دستیار بزرگ گفت: متاسفانه فرهاد در این روزها به شدت تنها بود. او این اواخر به جز صالح مصطفوی کسی را کنارش نمی دید و این موضوع به شدت در روند کاری او تاثیرگذار بود. یکی از ویژگی های تیم های بزرگ این است که سرمربیان آنها کادر فنی بزرگی را در کنار خود دارند تا بتوانند در مواقع لزوم که تیم دچار بحران می‌شود وضعیت را به آرامش برسانند. باید از فرهاد تقدیر کرد که در این روزهای سخت یکه و تنها همه کاری برای استقلال کرد اما اگر او هم می خواهد فصل آینده موفق باشد باید کادر فنی قوی ای را در کنارش داشته باشد تا استقلال بتواند به روزهای خوبش بازگردد.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آینده استقلال را چطور می بیند، گفت: صادقانه بگویم. با این شرایط آینده استقلال روشن نیست. آبی ها نمی توانند با چنین وضعیتی امیدی به آینده داشته باشند. ضمن اینکه مدیران استقلال هم بتوانند بازیکنانی که مد نظر فرهاد مجیدی هستند به خدمت گرفته و اجازه ندهند نفراتی که در حال حاضر قراردادشان با استقلال به پایان رسیده از این تیم جدا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهاد مدتها است به دنبال یک دستیار خارجی است که بتواند به او کمک کند. امیدوارم این اتفاق رخ داده تا کسی که مورد اطمینان مجیدی است به جمع کادر فنی اضافه شده تا فصل آینده شاهد روزهای خوبی برای استقلال باشیم.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

عالمی: آینده استقلال روشن نیست/ مدیران باشگاه مراقب «قراردادها» باشند

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ