کاستیا آماده فصل جدید با رهبری آریباس و حضور پسر سوم زیدان

0

رئال مادرید نیوز : کاستیای رائول آماده اولین بازی خود در لیگ دسته سه جدید یا همان پریمرا RFEF می شود، این بازی یکشنبه ساعت ۲۰ در مقابل لیننسه برگزار خواهد شد.

رائول پیش فصل خود را در حالی چید که هفت بازی در بالاترین سطح برگزار شد که البته برخی از ستارگان تیم به طور مداوم در اردوی تیم بزرگسالان بازی داشتند. آخرین بازی مقابل بیلبائو اتلتیک بود که کاستیا با تک گل آریباس پیروز شد.

کاستیا در شش بازی دیگر پیش فصلش مقابل باداخوز، دپورتیوو و کولتورال به تساوی رسید و مقابل فوئنلابرادا، لگانس و خرز شکست خورد اما همه این حریفان بسیار سرسخت و مشکل بودند. رائول ترجیح داد که همه بازیها برای تیمش سخت و مشکل باشند تا تیمش از همین ابتدا کار را جدی بگیرد. رائول انگیزه بالایی دارد تا بالاخره امسال بتواند به لیگ دسته دو صعود کند.

کاستیا خرید سرشناسی در این تابستان نداشت و چوست، هوگو دورو و گلابرت را نسبت به فصل قبل از دست داد و از سویی میگل و بلانکو اغلب در تیم بزرگسالان حضور دارند. در میان چهره های جدید فقط می توان به خائومه جوردی بازیکن سابق تیم جوانان بارسلوا اشاره کرد. البته با این وجود کاستیا همچنان ستارگاین مثل آریباس و ماروین را حفظ کرده است. درون دروازه لوئیز لوپز و فویدیاس حضور دارند، در خط دفاعی نیز گیلا، سانتوس، کاریو، میگل گوتیرز و پابلو رامون آماده کمک به تیم هستند، بلانکو، مورانته، دوتور، پیتر ، آریباس و ماروین چهره های شاخص خط هافبک هستند و لاتاسا، هوگو وایخو ، آراندا، تئو زیدان و آندری گودجانسن در خط حمله جای دارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کاستیا آماده فصل جدید با رهبری آریباس و حضور پسر سوم زیدان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ