گذشت دو سال از شبی که هالند مقابل رئال مادرید بازی کرد

0

رئال مادرید نیوز : در روز هفتم آگوست ۲۰۱۹ و در اردوی پیش فصل، رئال مادرید به مصاف ردبول سالزبورگ رفت. در تیم اتریشی بازیکنی بازی می کرد که تا آن زمان ناشناخته بود یعنی ارلینگ هالند که به تازگی ۱۹ ساله شده بود.

ارلینگ در آن شب عملکرد جالبی نداشت و همه نگاه ها به سمت هازارد بود که یک گل زیبا به ثمر رساند. شاید هیچ کس تصور نمی کرد که هالند قرار است که روزی به یکی از ستارگان فوتبال دنیا و یکی از آرزوهای نقل و انتقالاتی بزرگ رئال مادرید تبدیل شود.

البته هالند قبل از آن با ثبت ۹ گل در یک بازی در مقابل هندوراس در جام جهانی زیر ۱۹ سال نامش را سر زبان ها انداخته بود اما طوفان ارلینگ بعد از بازی رئال آغاز شد. او در شش بازی در لیگ اتریش یازده گل زد و در اولین حضورش در چمپیونزلیگ مقابل خنک هت تریک کرد تا در سن ۱۹ سالگی همه را شوکه کند.

عملکرد هالند به حدی درخشان بود که دورتموند در همان زمستان به سراغش رفت و با احتساب کمیسیون ها با پرداخت ۴۵ میلیون یورو او را خرید. هالند در دورتموند نیز درخشید و حالا در سن ۲۱ سالگی یکی از ستارگان فوتبال دنیاست هر چند که استعدادیاب های باشگاه های بزرگ دنیا نظیر رئال پشیمان هستند که چرا بازیکنی که حالا در ترانسفرمارکت ۱۳۰ میلیون یورو قیمت دارد را زودتر کشف نکرده اند!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گذشت دو سال از شبی که هالند مقابل رئال مادرید بازی کرد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ