نگاهی به حریف اروپایی زنان رئال مادرید؛ منچسترسیتی، باتجربه و با روحیه

0

رئال مادرید نیوز : زنان رئال مادرید امسال برای اولین بار در تاریخشان در چمپیونزلیگ زنان حضور پیدا می کنند. پرافتخارترین تیم حوزه مردان امسال امیدوار است که در مرحله پلی آف موفق شود و بتواند به مرحله گروهی برسد و در این مسیر کار سختی مقابل سیتی در پیش خواهند داشت.

منچسترسیتی اولین حریف چمپیونزلیگی رئال خواهد بود. دو تیم باید برای صعود به مرحله گروهی دو بازی رفت  وبرگشتی با هم داشته باشد. تیم زنان منچسترسیتی حریف آسانی برای رئال نیست. آنها در سال ۲۰۱۶ قهرمان انگلیس شدند و در سالهای اخیر به نایب قهرمانی رسیده اند. آنها سه قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی جام اتحادیه را هم در سالهای اخیر کسب کرده اند.

تجربه، مهمترین عامل برای سیتی در تقابل با رئال مادرید است. بازیکنان ترکیب سیتی تجربه حضور در مسابقات اروپایی و بازیهای ملی را دارند. رئال باید در روز نهم یا دهم شهریور در بازی رفت به مصاف سیتی برود و بازی برگشت هفده یا هجدهم شهریور برگزار می شود.

تیم زنان منچسترسیتی در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد که در سال ۲۰۱۴ بالاخره به لیگ انگلیس رسیدند و در اولین فصلشان جام اتحادیه را بردند. آنها به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر و پایین تر از چلسی به مرحله راهیابی به چمپیونزلیگ رسیدند. سیتی سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ توسط بارسلونا حذف شد. آنها در بازی رفت با نتیجه سه بر صفر باختند و پیروزی دو بر یک در بازی برگشت برای صعودشان کافی نبود.

منچسترسیتی در ترکیبش ملی پوشان انگلیسی نظیر الن وایت، جیل اسکات و لوسی برنز را در اختیار دارد. کلوئی کلی و الن وایت باتجربه امیدهای اصلی گلزنی آنها هستند. ویکی لوسادا کاپیتان فصل گذشته بارسلونا نیز در حال حاضر به آنها ملحق شده است. هافبک کاتالان تنها خرید تابستان منچسترسیتی نبود چرا که روبی میس، هایلی راسو استرالیایی و خدیجه شاو نیز به آنها ملحق شدند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نگاهی به حریف اروپایی زنان رئال مادرید؛ منچسترسیتی، باتجربه و با روحیه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ