درآمد استقلال از فروش مهدی قائدی چقدر است؟

0

استقلال از فروش مهدی قائدی چقدر سود کرد؟

حتما خاطرتان هست که احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال مدعی شده بود زمانی رضایتنامه شماره ۱۰ تیمش را صادر خواهد کرد که استقلال بابت فروش این بازیکن، حداقل ۵ میلیون دلار درآمدزایی کند.

با گذر زمان، استقلالی‌ها از موضعشان در قبال قایدی عقب‌نشینی کردند و گفته شد اگر باشگاهی حاضر شود ۳ میلیون یورو برای جذب شماره ۱۰ استقلال هزینه کند، رضایتنامه این بازیکن صادر خواهد شد. این رقم به تدریج به ۲ تا ۲.۵ میلیون یورو کاهش پیدا کرد و نهایتا گفته شد که استقلال حاضر نخواهد بود با رقمی کمتر از ۲ میلیون دلار برای قایدی موافقت کند و در مذاکره مددی با باشگاه شباب الاهلی، مدیرعامل استقلال رقمی بین ۲ تا ۳ میلیون دلار به طرف اماراتی‌اش پیشنهاد داده است.

در چنین شرایطی و طبق ادعای خبرگزاری فارس، باشگاه اماراتی برای رضایتنامه قایدی، ۱.۶ میلیون دلار به استقلال پرداخت خواهد کرد.

مبلغی که با توجه به قیمت ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومانی دلار در بازار امروز، ۴۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد کرد.

این پول در حالی وارد خزانه باشگاه استقلال خواهد شد که پیش از این فرهاد مجیدی اعلام کرده بود استقلال باید ۳۵ میلیارد تومان به آندره‌آ استراماچونی پرداخت کند تا نگران کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نباشد.

استقلال در پرونده شکایت استراماچونی، محکوم به پرداخت ۱ میلیون و ۳۶۰ هزار یورو به مربی ایتالیایی شده که با قیمت روز یورو، باید ۴۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به این مربی ایتالیایی پرداخت کند و نهایتا حدود ۲ میلیارد تومان در حساب این باشگاه خواهد ماند که حتی برای جذب یک بازیکن جدید هم کافی نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ