دستمزد مهدی قائدی چقدر است؟ مبلغ قرارداد به تومان

0

مبلغ قرارداد و دستمزد مهدی قائدی در شباب الاهلی دبی امارات

مهدی قایدی به صورت رسمی به تیم شباب الاهلی امارات پیوست.

همان طور که می دانید قایدی با استقلال به مشکل مالی خورد و مسئولان باشگاه نتوانسته‌اند قرارداد او را درست کنند .این در حالی است که قرارداد عده‌ای از بازیکنان تغییر کرده و آن ها بر اساس قرارداد جدید پول می گیرند .

پیش از این نوشتیم که قرارداد مالی امسال مهدی ۸۵۰ میلیون تومان است در حالی که به او قول داده بودند قراردادش را تا ۲ میلیارد تومان افزایش بدهند.

مبلغ قرارداد مهدی قائدی مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال دستمزد فوتبالیستها دستمزد بازیکنان فوتبال بیوگرافی مهدی قائدی باشگاه شباب الاهلی اینستاگرام مهدی قائدی

مدت قرارداد مهدی قائدی با استقلال

او با استقلال قرارداد ۵ ساله داشت و حالا اگر بخواهد به تیم‌های خارجی برود، باید درصدی را به باشگاه استقلال پرداخت کند . باشگاه اماراتی برای رضایتنامه قایدی، ۱.۶ میلیون دلار به استقلال پرداخت خواهد کرد.

دریافتی مهدی قایدی از باشگاه جدیدش، ۹۰۰ هزار دلار برای سه سال خواهد بود که با قیمت روز دلار، او از این انتقال صاحب درآمدی حدود ۲۵ میلیارد تومان خواهد شد.

قرارداد مهدی قایدی با باشگاه اماراتی سه ساله است و برای سال اول فقط ۴۰۰ هزار دلار نصیب خود بازیکن می‌شود اما حکایت سال‌های دوم و سوم فرق می‌کند و قایدی می‌تواند در سال دوم حداقل دو میلیون دلار درآمد داشته باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ