خبرنگار نزدیک به پرز: رویای امباپه واقعی می شود

0

رئال مادرید نیوز : جدا از همه چیزهایی که در ماه های اخیر گفته شده، مدیران رئال مادرید مسیر خرید امباپه را مشخص کرده اند: بخش اول استراتژی این بود که این مهاجم با پیشنهاد تمدید قرارداد با پی اس جی مخالفت کند و بخش دیگر این بود که قطری ها علامت بدهند و به نوعی برای مذاکره راضی شوند. خبری که از جانب رادیو مونته کارلو منتشر شده همان چیزی است که مدیران رئال منتظرش بودند: امباپه راضی به مذاکره شده چرا که می خواهند رونالدو را از یووه بخرند و بدین ترتیب درها به روی جدایی مهاجم فرانسوی باز است.

خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز گزارش داده است که رئال مادرید در ماه های اخیر انتقال امباپه را با بالاترین دقت ممکن پیش می برد. در حقیقت رئال سعی کرد که جلوی هر گونه سوء تفاهم یا ابهامی را بگیرد. به همین خاطر بود که وقتی مینو رایولا وکیل هالند به مادرید آمد، پرز حتی حاضر به ملاقات با وی نشد یا وقتی شایعه بازگشت رونالدو مطرح شد، رئال اکیدا تکذیب کرد چرا که تمرکز رئال مادرید فقط و فقط روی امباپه بود و هیچ چیز نباید باعث حواس پرتی می شد. رئال مادرید می داند که امباپه خریدی استراتژیک است و به همین خاطر در این انتقال، پول برای رئال مهم نیست. درست است که یک سال از انتقال امباپه مانده اما اگر همین حالا به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ لالیگا به برنابئو بیاید هم  همچنان می تواند با درخشش در سالهای آینده قیمتش را جبران کند. در حقیقت در تابستان ۲۰۲۲ قرارداد بسیاری از بازیکنان به اتمام می رسد و اگر امباپه تا آن زمان کم کم در تیم جا افتاده و با جدایی برخی بازیکنان قدیمی، انقلاب بزرگ کلید خواهد خورد.  مدیران قطری پی اس جی تردیدی ندارند که امباپه مقصدش را انتخاب کرده و می خواهد به رئال مادرید بیاید و به نظر می رسد که در روزهای آینده هر اتفاقی محتمل است.

از سویی برنامه ال چیرینگیتو نیز گزارش داده است که در روزهای آینده باید دید که از میان رئال و پی اس جی کدام یک اولین گام را برمی دارند تا انتقال محقق شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خبرنگار نزدیک به پرز: رویای امباپه واقعی می شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ