شیمبا و قاسمی‌نژاد تا ۲۴ ساعت آینده استقلالی می‌شوند؟

0

پایگاه خبری فوتبالی – مدیران باشگاه استقلال امیدوار هستند که تا ۲۴ ساعت آینده با دو گزینه فرهاد مجیدی برای خط حمله تیمش، به توافق نهایی برسند.

به گزارش فوتبالی، استقلال تا امروز دو مهاجم اصلی‌اش یعنی شیخ دیاباته و مهدی قایدی را از دست داده و اخباری درباره احتمال جدایی ارسلان مطهری از این تیم هم به گوش می‌رسد. 

استقلال تا امروز در بازار نقل و انتقالات، فقط با محمدرضا آزادی به عنوان یک مهره هجومی به توافق رسیده و قطعا فرهاد مجیدی بهتر از هر کسی می‌داند که خط حمله تیمش را باید تقویت کند.

همانطور که در جریان هستید، لوسیانو پریرا و امین قاسمی‌نژاد بازیکنانی هستند که مجیدی امیدوار است با اضافه شدن آنها به تیمش، خط حمله استقلال به خوبی تقویت شود.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که استقلال با این دو بازیکن به توافق نهایی رسیده و احتمالا تا ۲۴ ساعت آینده خبر استقلالی شدن شیمبا و قاسمی‌نژاد به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

البته شیمبا برای استقلالی شدن باید منتظر لغو قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی جدید داشته باشد و بر اساس برخی اخبار، این قانون تا ۴۸ ساعت آینده حذف خواهد شد و باشگاهها مشکلی برای جذب بازیکن خارجی جدید نخواهند داشت.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شیمبا و قاسمی‌نژاد تا ۲۴ ساعت آینده استقلالی می‌شوند؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ