پی اس جی قیمت امباپه را مشخص کرد: ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون یورو

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید اولین پیشنهاد رسمی خود برای امباپه را با مبلغ ۱۶۰ میلیون یورو به دست پی اس جی رساند تا نشریه معتبر و فرانسوی اکیپ تیتر بزند:” رئال حمله کرد.”

اکیپ در شماره امروز خود گزارش داده است که پی اس جی از پیشنهاد  رئال شگفت زده شده چرا که انتظار نداشته اند که او لین پیشنهاد رئال چنین مبلغ بالایی داشته باشد اما حالا می خواهند که قیمت را به ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون یورو برسانند. اکیپ گزارش داده است که پی اس جی حس می کند که رئال حتی می تواند رکورد ۲۲۲ میلیون یوروی نیمار را هم برای این انتقال بشکند.

فعلا برنامه الخلیفی این است که امباپه را حفظ کند اما عزم این بازیکن برای جدایی جدی است و به همین خاطر احتمال جدا شدنش از تیم پاریسی در شش روز آینده کم نیست. زمان علیه پی اس جی حرکت می کند چرا که اگر او را در این تابستان نفروشند، در تابستان بعدی رایگان از دستش می دهند.

پی اس جی در حال حاضر ۳۴ بازیکن در لیستش دارد که آنها در شش روز آینده باید لیستشان را به شدت خلوت کنند و بازییکنان مازاد را کنار بگذارند. این در حالیست که پاریسی ها هنوز خریدهایشان تمام نشده و احتمال جذب رونالدو  و کاماوینگا در روزهای آینده توسط این تیم وجود دارد.

اگر امباپه به رئال مادرید بیاید به اولین ستاره ای تبدیل می شود که پیش از اتمام قراردادش از زندان طلایی پی اس جی خارج می شود.  در این سالها نیمار، وراتی، ربیو، تیاگو سیلوا، دی ماریا و … بازیکنانی بودند که سخت تلاش کردند از پی اس جی جدا شوند اما در نهایت یا قراردادشان تمدید شد یا به صورت بازیکن آزاد جدا شدند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پی اس جی قیمت امباپه را مشخص کرد: ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون یورو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ