بمب دوم نقل‌ و انتقالاتی/ معمای هیجان‌انگیز ۳ ستاره

0

ساتین –

در روزهای اندک باقیمانده تا پایان پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی، ممکن است چند انتقال کهکشانی رخ دهد. شاید کریستیانو رونالدو و مسی همبازی شوند یا رونالدو به منچستریونایتد خیانت کند و به من‌سیتی برود. هری کین هم هنوز برای خروج از تاتنهام و رفتن به منچسترسیتی پافشاری می‌کند. موضوع انتقال امباپه به رئال هم به سرگرم‌کننده‌ترین سوژه فوتبال در این روزها تبدیل شده است.

رونالدو

یکی از شیوخ قطری نزدیک به باشگاه پاریسی توییتی منتشر کرده که در آن از تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن در کنار مسی با همین پیراهن استفاده شده است. شیخ خلیفه بن حمد آل‌ثانی، از امرای قطر و یکی از اعضای مدیریتی پاری‌سن‌ژرمن با این‌کار رسما ۲ شایعه نقل‌وانتقالاتی درست کرده؛ جدایی رونالدو از یوونتوس و پیوستنش به پی‌اس‌جی و انتقال امباپه به رئال مادرید.

او تنها یک کلمه در توییتش نوشته: «شاید؟». درباره رونالدو شایعه دیگری هم وجود دارد؛ اینکه منچسترسیتی اگر نتواند هری کین را جذب کند، سراغ این ستاره خواهد رفت که به‌نوعی می‌تواند وجهه رونالدو را نزد هواداران منچستریونایتد تخریب کند. حتی شنیده شده که او با هموطنان پرتغالی‌اش در سیتی یعنی برناردو سیلوا، کانسلو و روبن دیاز در این زمینه در تماس بوده و مشورت کرده. ممکن است شیوخ اماراتی بازیکنانی مثل برناردو سیلوا و ژسوس را در ازای کریستیانو به یوونتوس پیشنهاد بدهند. وضعیت رونالدو اصلا خوب نیست. او در بازی هفته اول سری‌آ مقابل اودینزه از روی نیمکت مسابقه را آغاز کرد. آلگری که افکاری تدافعی و ضدستاره دارد، با این ستاره خوب نیست. مهاجم پرتغالی به این دلیل که فعلا از شرایطش راضی نیست و احساس خوبی در تیم ندارد، در تمرین دیروز دچار مصدومیت شد.

امباپه

مهاجم فرانسوی برای خروج به باشگاه فشار آورده اما ناصر الخلیفی لجبازتر از این حرف‌هاست. ۲ روایت مختلف از پیشنهاد رئالی‌ها به پاریس منتشر شده که اولی پیشنهاد ۱۶۰میلیون یورویی است و دومی ۱۸۵میلیون یورویی. شایعه شده که الخلیفی ۲۰۰ میلیون درخواست کرده است.

با توجه به تنها یک‌سال باقی‌مانده از قرارداد این بازیکن، چنین رقمی واقعا زیاد است اما مالک باشگاه فرانسوی مشکلی با ضررکردن و نگه‌داشتن امباپه به‌مدت یک سال دیگر ندارد تا اینکه این بازیکن در انتهای فصل آزاد و رایگان شود.

یکی از دلایل مخالفت پاریسی‌ها با این انتقال این است که از محل فروش امباپه طبق توافقات قبلی باید مبلغ ۳۵ میلیون یورو به باشگاه قبلی‌اش یعنی موناکو برسد. اخبار دیگر حکایت از آن دارد که اگر پاریس بتواند در فرصت باقی‌مانده جانشینی مناسب برای او بیابد، مشکلی برای فروش نخواهد داشت.

در همین حین گزینه‌های جذابی مثل رونالدو و لواندوفسکی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. بایرن که اعلام کرده لوا فروشی نیست اما رونالدو در دسترس است. گویا خود امباپه با رئال به توافق شخصی رسیده و اگر در این تابستان نشد، در زمستان با رقمی کمتر یا در تابستان بعدی به‌صورت رایگان این انتقال انجام می‌شود.

مارکا هم ادعا کرده که ۴ سال پیش وقتی امباپه از موناکو به پاریس آمده بود، از باشگاه قول گرفت درصورت ابراز علاقه رئال مادرید، اجازه انتقال را به او بدهند. بنا بر ادعای مارکا، مسئولان باشگاه این موضوع را منکر نشده‌اند اما به‌هرحال این یک توافق شفاهی بوده و اجباری از لحاظ قانونی در آن وجود ندارد.

هری کین

هری کین پس از مدت کوتاهی غیبت در تمرینات و بازی ابتدایی فصل به حالت قهر، مجبور شده به تمرینات برگردد و به لیست بازی هفته دوم تاتنهام مقابل ولوز اضافه شود. اما او دست‌بردار نیست و می‌خواهد مثل هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس یعنی جک گریلیش که با ۱۰۰ میلیون از آستون‌ویلا به سیتی رفت، این مسیر را طی کند.

درصورت موافقت دنیل لوی با فروش کین، ماجرای تماس منچسترسیتی با مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو هم به پایان می‌رسد. خرید کین از این جهت که او کاپیتان تیم ملی است و می‌تواند به منچسترسیتی اعتبار و محبوبیت بیفزاید برای باشگاه دارای اهمیت است.

جذب احتمالی رونالدو هم می‌تواند محبوبیت باشگاه را زیاد کند. هنوز خیلی‌ها با وجود جام‌های متعددی که سیتی گرفته به این دستاوردها به چشم جام‌های پولی نگاه می‌کنند. بازیکنان محبوب و معتبری مثل گریلیش، کین یا رونالدو می‌توانند وجهه باشگاه نفتی را نزد افکار عمومی تا حدی ترمیم کنند.

پاری سن ژرمن نیوز

بمب دوم نقل‌ و انتقالاتی/ معمای هیجان‌انگیز ۳ ستاره

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ