دروازه‌بان استقلال؛ مصمم و جدی‌تر از همیشه (عکس)

0

پایگاه خبری فوتبالی – سید حسینی دروازه بان خبر ساز استقلال در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات در اولین روز تمرین تیم ملی با چهره ای مصمم تمرین کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، او تا یک قدمی جدایی از تیم آبی رفت و در حالی که رسانه ها از حضور او در تیم سپاهان خبر دادند خیلی زود تغییر عقیده داد و دوباره پیراهن آبی را برتن کرد تا حضورش در تیم آبی تدوام داشته باشد. البته تغییر عقیده او طبیعی بود. برای دروازه بانی که نزدیک به یک دهه در استقلال بازی می کند دل کندن از این تیم سخت است.  

و دعوت دوباره به اردوی تیم ملی می تواند پیش از شروع بازی های لیگ برتر بهترین اتفاق ممکن برای او باشد. سید حسین مدتی بود به اردوی تیم ملی دعوت نمی شد اما بازگشت به دروازه استقلال در هفته های پایانی لیگ برتر و هم چنین جام حذفی موجب شد تا یک بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شود. البته هم او و هم محمد رضا اخباری رقابت سختی با دروازه بانان لژیونر خواهند داشت. علیرضا بیرانوند – پیام نیازمند و امیر عابدزاده. شاید این برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران باشد که دروازه بان اول تا سوم تیم ملی در تیم های خارجی توپ می زنند. اما سید حسین حسینی حق دارد حضور فرمالیته ای در اردوی تیم ملی نداشته باشد و اتفاقا در تمرین تیم ملی مصمم و با انگیزه باشد. اسکوچیچ دروازه تیم ملی را تا ابد به سه دروازه بان ایرانی خارج از کشور قول نداده است و لیست تیم ملی هر لحظه ممکن است تغییر کند. کما اینکه با آمدن اسکوچیچ این لیست تغییر کرده است و برخی از بازیکنانی که به زعم خیلی ها می توانستند دراردوی تیم ملی حاضر باشند، حضور ندارند.

فصل – فصل تازه ای برای سید حسین حسینی و استقلال است. آبی ها با فرهاد مجیدی و بازیکنان جدیدی که جذب شده اند می خواهند شروع متفاوتی به نسبت فصول گذشته داشته باشند و در این راه نقش سید حسینی حسینی در برآورده کردن اهداف باشگاه می تواند بی بدیل باشد. او برای رسیدن به رویاهایش در استقلال و تیم ملی باید دو چندان تلاش کند و شاید به همین بهانه در تمرین تیم ملی شاهد چهره ای مصمم و جدی از او هستیم.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دروازه‌بان استقلال؛ مصمم و جدی‌تر از همیشه (عکس)

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ