خودکشی نافرجام بعد از قتل برادر در میاندوآب

0

ساتین نیوز : مرد جوان که به‌خاطر اختلاف مالی برادر کوچک‌تر خود را در شهر میاندوآب به قتل رسانده بود در حالی که قصد خودکشی داشت از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از رکنا/ جهانگیر مسعودی، دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب در تشریح این خبر گفت: ۲ برادر در این شهر به علت اختلاف مالی با هم درگیر شدند و یکی از آنان با سلاح سرد (چاقو) برادر خود را به قتل رساند. این ۲ برادر ۲۸ و ۳۲ ساله بودند که براثر این حادثه برادر بزرگ تر با ضربه چاقو از ناحیه قلب برادر کوچک خود را مجروح کرد.

وی با بیان اینکه مضروب بلافاصله به بیمارستان فاطمه(س) میاندوآب انتقال یافت، افزود: وی در اسرع وقت تحت عمل جراحی قرار گرفت اما دقایقی پس از عمل جراحی، به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و پرونده قتل عمدی در این خصوص تشکیل شد.

مسعودی همچنین با بیان اینکه قاتل در کمتر از نیم ساعت توسط عوامل آگاهی این شهرستان دستگیر شد، گفت: قاتل پس از درگیری با برادرش قصد خودکشی از ساختمان سه طبقه را داشت که با مدیریت فرماندهی پلیس آگاهی و یگان امداد پیشگیری و دستگیر شد.

وی همچنین با قدردانی از مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد این شهرستان، اظهار داشت: ۲ روز پیش نیز در یکی از روستاهای شهرستان باروق یک جوان ۳۲ ساله به علت نوبت دهی آب به احشام بر سر آب چشمه به قتل رسید که در این زمینه چهار نفر به ظن قتل دستگیر شدند و تحقیقات برای مشخص شدن متهم اصلی این پرونده ادامه دارد.

قتل برادر اخبار میاندوآب اخبار قتل اخبار خودکشی اخبار جنایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ