خواکین:«عاشق بازی ایسکو هستم؛ کسی جای راموس را پر نمی کند»

0

رئال مادرید نیوز : خواکین در سن ۴۰ سالگی در مورد حضورش در بازی امشب بتیس و رئال صحبت کرد.

۲۰ سال پیش به رئال در دوره زیدان، فیگو و رائول گل زدی:” تقریبا تازه وارد لالیگا شده بودم و دومین گلم را زدم. اولین بازیم در مقابل رئال مملو از ستاره بود. ۲۰ سال گذشته و برخی چیزها فراموش می شوند اما چنین چیزهایی نه.”

بازی امشب رئال و بتیس:” فوتبال خیلی عوض شده است اما تیم خوبی داریم که می توانیم به هر حریفی صدمه بزنیم. هواداران حضور خواهند داشت و بازی مقابل رئال مادرید همیشه انگیزه ای مضاعف است. بازی مقابل تیم های بزرگ و  پرستاره را دوست دارم. دیگر ۲۰ ساله نیستم و کار برایم مشکل تر است اما مقابل چنین حریفانی آدرنالینم بالا می رود، با تمرکز بیشتری بازی می کنم و انگیزه بالایی دارم.”

نبود واران و راموس در رئال:” فکر نمی کنم که رئال مادرید تضعیف شده باشد. چنین تیم هایی خیلی قدرتمند هستند و کیفیت بالایی دارند که فراتر از هر چیز دیگری است. از نظر حرفه ای گری و عشق به رئال مادرید کسی نمی تواند جای راموس را بگیرد. یکی از مهمترین قطعات برای باشگاه در یک دهه اخیر بوده است و همه باید به خاطر کارهایی که در فوتبال کرده از او تشکر کنیم اما حالا در پی اس جی از فوتبال لذت می برد.”

امباپه:” همیشه دوست دارم بهترین های دنیا به لالیگای بیایند و این برای ما خوشایند است. حضور امباپه برای لالیگا مهم است و خیلی خوب است. راموس، مسی و رونالدو بهترین های فوتبال دنیا بودند اما بدون آنها هم زندگی ادامه دارد. فوتبال اسپاینا همچنان بازیکنان بزرگی دارد.”

بیل، بنزما و هازارد:” بازیکنان بزرگی هستند اما من عاشق ایسکو هستم. بازییکنان تکنیکی و ریزقامت را دوست دارم. متاسفانه در سالهای اخیر آن طور که دوست داشت از فوتبال لذت نبرده است. در والنسیا و مالاگا با او هم بازی بودم و هر بار که بازیش را می بینم، عاشقش می شوم.”

پارسال به وینیسیوس گفتی که خیلی بد است چون گل نمی زند:” این را گفتم چون گل نمی زد نه به خاطر این که بازیکن بدی باشد. او آینده بزرگی دارد و حالا وجهه گلزنی که به خاطرش مورد انتقاد بود را به دست آورده است. تفاوت ایجاد می کند و به همین خاطر در رئال مادرید بازی می کند.”

رویای بازی در رئال را داشتی؟” بله چرا که فرصتش را داشتم. یکی از رویاهایی بود که به آن نزدیک شدم اما نشد و محقق نشد. اما ترجیح می دهم که به چیزهای مثبت فکر کنم. در بچگی رئالی بودم؟ حقیقتا نه. از نظر فوتبالی دیدن رئال، بارسا و اتلتیکو را دوست داشتم اما مدتهاست که قلبم متعلق به بتیس است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خواکین:«عاشق بازی ایسکو هستم؛ کسی جای راموس را پر نمی کند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ