مای لیدی برای چه استفاده میشود؟ + قیمت

0

سری کلاسیک نوار بهداشتی مای لیدی در سه مدل با بسته‌بندی ساده به بازار عرضه می‌شود.

کلاسیک بنفش (ضخیم ـ مناسب پوست‌های حساس ـ سایز بزرگ)

این نوار بهداشتی با لایه رویی پنبه‌ای برای پوست‌های حساس مناسب است. سایز این مدل بزرگ و ضخامت آن زیاد است و قدرت جذب بالایی دارد. بالدار بودن نوار بهداشتی و همچنین چسب‌های بسیار مناسب کلاسیک بنفش به راحتی و جابه‌جانشدن نوار در مدت استفاده کمک می‌کند.

کلاسیک صورتی (ضخیم ـ با سرعت جذب بالا ـ سایز بزرگ)

نوار بهداشتی کلاسیک صورتی مای لیدی دارای لایه رویی مشبک است و ضخامت زیاد، قدرت و به‌خصوص سرعت جذب بالایی دارد. این نوار بهداشتی مانند سایر مدل‌های نواربهداشتی مای لیدی، بالدار است. رویه مشبک آن مانع از تجمع مایع می‌شود و با ایجاد سطحی خشک از عرق‌سوز شدن یا عفونت در دوران پریود جلوگیری می‌کند.

کلاسیک سبز (ضخیم ـ مناسب پوست‌های حساس ـ سایز متوسط)

اندازه این مدل متوسط است. کیفیت بالای مواد به‌کاررفته در آن مانع از ایجاد حساسیت می‌شود. همچنین، رویه مشبک آن مانع از تجمع مایع می‌شود و با ایجاد سطحی خشک از عرق‌سوز شدن یا عفونت در دوران پریود جلوگیری می‌کند.

نوار بهداشتی مای لیدی نوار بهداشتی مای لیدی قیمت نوار بهداشتی دوران قاعدگی

سری مکسی

سری مکسی، لاین جدید نوار بهداشتی‌های مای لیدی هستند. نوارهای کناری محافظ، طراحی ارگونومیک، کانال‌های هدایت‌کننده مایع و بسته‌بندی تکی از برتری‌های منحصربه‌فرد سری مکسی نسبت به سری کلاسیک است.

در نوار های بهداشتی مکسی مای لیدی نوارهای محافظ کناری و همچنین گارد جلو و عقب محصول مانع از نشتی از تمامی جهات می‌شود. کانال‌های هدایت مایع، خون را در سراسر نوار توزیع می‌کند و باعث افزایش جذب می‌شود.

در نوار بهداشتی مکسی مای لیدی قسمت میانی ضخیم‌تر (Core Plus) طراحی شده است تا این قسمت جذب بالاتری داشته باشد.

طراحی ارگونومیک این محصول سبب تناسب بیشتر محصول با بدن می‌شود و راحتی بیشتری را برای مصرف‌کننده فراهم می‌آورد.

بسته‌بندی تکی چسب‌دار هریک از نوارها، حمل و همچنین دور انداختن این محصول را آسان‌تر کرده است.

در ادامه، مدل‌های مختلف نوار بهداشتی‌ مکسی مای لیدی معرفی می‌شوند:

مکسی آبی (نیمه ضخیم ـ مناسب شب ـ سایز خیلی بزرگ)

باتوجه‌به حالت‌های قرارگیری بدن در خواب، احتمال نشتی در شب بیشتر است؛ بنابراین استفاده از یک نوار بهداشتی سایز خیلی بزرگ با قدرت و سرعت جذب بالا کمک می‌کند که خوابی راحت و بی‌دغدغه داشته باشید. نوار بهداشتی مکسی مای لیدی که در بسته‌بندی آبی رنگ عرضه می‌شود، برای استفاده در شب مناسب است. لایۀ رویی به‌کاررفته در این محصول، مشبک و به نرمی پنبه است، به صورتی که در عین افزایش سرعت جذب، راحتی نیز به‌همراه دارد.

مکسی نارنجی (نیمه‌ضخیم ـ مناسب ورزش و فعالیت روزانه ـ سایز بزرگ)

با استفاده از یک نوار بهداشتی مناسب در طول روز یا به‌هنگام تحرک و ورزش، نگران مسائلی مثل نشت مایع به لباس‌ها نخواهید بود یا نیاز به تعویض مداوم نوار بهداشتی نخواهید داشت. مای لیدی برای استفاده روزانه و استفاده هنگام ورزش، نوار بهداشتی مکسی نارنجی سایز بزرگ را پیشنهاد می‌کند. این محصول با طراحی خاص و سرعت جذب فوق‌العاده بالا، به‌سرعت خون را جذب می‌کند و مانع از احساس خیسی و در نهایت عرق‌سوز شدن در هنگام فعالیت‌های روزانه و ورزش می‌شود. رویه مشبک و به نرمی پنبۀ نوار بهداشتی مکسی نارنجی، احساس راحتی شما در حین انجام فعالیت‌های روزانه و ورزشی را چندبرابر می‌کند.

مکسی فیروزه‌ای (نیمه‌ضخیم ـ مناسب پوست‌های حساس ـ سایز بزرگ)

اگر پوست حساسی دارید، نوار بهداشتی مکسی فیروزه‌ای با سایز بزرگ گزینه مناسبی برای شماست. نوار بهداشتی فیروزه‌ای مای لیدی از الیافی به نرمی پنبه ساخته شده است. استفاده از مواد ضدحساسیت موجب شده است که حتی حساس‌ترین پوست‌ها نیز با این نوار بهداشتی احساس راحتی و آرامش داشته باشند.

خوب است بدانید که با خرید هریک از محصولات مای لیدی، به پویش «به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان» می‌پیوندید. «۱۰۰۰ ریال از بهای این محصولات به موسسه‌ی خیریه‌ی بهنام دهش‌پور تعلق خواهد گرفت.»

قیمت نوار بهداشتی مای لیدی

نوار بهداشتی بالدار مای لیدی Classic purple سایز بزرگ بسته ۱۰ عددی

۱۰,۹۰۰ تومان

نوار بهداشتی بالدار مای لیدی مدل Classic Green سایز متوسط بسته ۱۰ عددی

۱۲,۴۰۰ تومان

نوار بهداشتی بالدار مای لیدی مدل Classic Pink سایز بزرگ بسته ۱۰ عددی

۱۴,۱۰۰ تومان

نوار بهداشتی بالدار مای لیدی مدل Maxi sensitive سایز بزرگ بسته ۱۰ عددی

۱۵,۷۰۰ تومان

نوار بهداشتی بالدار مای لیدی مدل Maxi Sports سایز بزرگ بسته ۱۰ عددی

۱۵,۸۰۰ تومان

نوار بهداشتی بالدار مای لیدی مدل Maxi Night سایز خیلی بزرگ بسته ۱۰ عددی

۱۸,۹۰۰ تومان

نوار بهداشتی مای لیدی مدل مکسی نیمه‌ضخیم شب و حساس مجموعه ۳ عددی به همراه ۱ عدد رایگان

۷۵,۶۰۰ تومان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ