میاتوویچ:«آلابا دفاع وسط نیست»/ والدانو:«میگل گوتیرز توپ را خوب پیش می برد»

0

رئال مادرید نیوز : نظرات بازیکنان اسبق رئال مادرید را در مورد بازی مقابل بتیس رور می کنیم.

میاتوویچ:” رئال مادرید از یک شرایط ایده آل دور است. آنچلوتی مربی ایست که به خوبی تیم را مدیریت می کند. باید به او باور داشته باشیم. این که در چنین شبی سه امتیاز را بگیری کلیدی است. امباپه؟ اگر در این تابستان نیاید شرایط برای تابستان بعدی مشکل است. یکی از دوستانم همیشه می گوید:” اسپاگتی را باید وقتی بخوری که داغ است. کارواخال روی گل ضربه خیلی خوبی زد. ضربه اش در سطح یک مهاجم نوک واقعی بود. نبود کروس و مودریچ برای رئال مهم بود.  مشکل اصلی رئال این است که خط هافبک رئال در نیمه اول برای ایجاد موقعیت خیلی لنگ می زد. از نظر من آلابا بازیکن خوبی است اما مدافع میانی نیست. بیشتر به درد دفاع چپ یا هافبک میانی می خورد. میلیتائو و ناچو فیکس خواهند بود و الابا در صورت نیاز جایشان را پر می کند.”

خورخه والدانو:” عجیب بود که بتیس دو موقعیت داشت. یکی ۳۰ ثانیه قبل از گل و دیگری ۳۰ ثانیه پیش از اتمام بازی. رئال مادرید پیروزی را در نیمه دوم طراحی کرد. گل حاصل یک حرکت تیمی خیلی خوب و ریتمی بهتر از نیمه اول بود. خوانمی روی پاس آخر قبل از کورتوا توپ را لو داد و بعد از آن وینیسیوس توپ را در زمین نگه داشت و  بعد از آن توپ به بنزما و کارواخال رسید. میگل گوتیرز به خوبی توپ را پیش می برد. پاس های آخر خیلی خوبی دارد.  وینیسیوس دوندگی خیلی خوبی دارد. او می تواند در دفاع نیز به تیم کمک کند.”

کانیزارس:”برای یک بچه ۲۰ ساله خیلی راحت تر است که روی فرم بیاید و حالا که در شروع فصل هستیم وینیسیوس می تواند از سی و اندی ساله ها پیش بیافتد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

میاتوویچ:«آلابا دفاع وسط نیست»/ والدانو:«میگل گوتیرز توپ را خوب پیش می برد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ