اسکای: امباپه حس می کند که پی اس جی بر خلاف میلش حفظش می کند

0

رئال مادرید نیوز : اسکای گزارش داده است که در فاصله ۶۰ ساعت به اتمام نقل و انتقالات تابستانی کیلیان امباپه این حس را دارد که بر خلاف میلش در پی اس جی خواهد ماند.

در حقیقت هر چند که این روزها امباپه در تمرینات پی اس جی لبخند می زند اما لبخندش از خوشحالی نیست بلکه حس می کند که چاره دیگری برایش وجود ندارد و بر خلاف میلش در پاریس خواهد ماند.

امباپه از مدیران پی اس جی قول گرفته بود که اگر روزی پیشنهادی با مبلغ مشابه انتقالش از موناکو (۱۸۰ میلیون یورو) دریافت کرد باید اجازه رفتنش را بدهند. حالا هم رئال همان پیشنهاد را به دستشان رسانده است اما مدیران پی اس جی جوابی نمی دهند.

امباپه احتمالا امشب مقابل رنس برای پی اس جی بازی می کند و هر چند که رئال مادرید تا دوشنبه عصر منتظر نهایی شدن انتقال خواهد ماند اما در حال حاضر امباپه خوشبین نیست.

یکی از دلایل خشم امباپه از پی اس جی این است که با حضور مسی به ستاره درجه دو تبدیل شده است. پی اس جی برای تبلیغات بازی پی اس جی و رنس از مسی و مارکینیوش در پوسترش استفاده کرده است تا برای یک بار دیگر نشان بدهد که امباپه ستاره اصلی انها نیست اما با این وجود همچنان او را نمی فروشند و احتمال جدایی رایگان وی در سال ۲۰۲۲ خیلی بیشتر از انتقالش در همین روزهاست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

اسکای: امباپه حس می کند که پی اس جی بر خلاف میلش حفظش می کند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ