گافی که سوژه شد: یک پیرزن به جای مارسلو در لندن!

0

رئال مادرید نیوز : گاف صفحه توئیتر “لاسکستا” در مورد لیست رئال مادرید برای سفر به لندن برای بازی مقابل چلسی به شدت مورد توجه قرار گرفت.

در حقیقت این پیج در خبری که به نوعی اشتباه نگارشی دارد، نوشته است :” مارسلو امروز صبح خودش را به عنوان ناظر ذخیره به عنوان ناظر انتخاباتی معرفی کرد. اما یک پیرزن که ناظر ذخیره دوم بود، پیشنهاد داد تا جانشین او شود و با تیم به لندن سفر کند.”

در حقیقت نوع خبر به این شکل است که اگر کسی توی باغ نباشد، تصور می کند که یک پیرزن قرار است که به جای مارسلو در لیست رئال مادرید در سفر به لندن قرار بگیرد. بعد از آن کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری خیالی از پیرزن احتمالی که به جای مارسلو با رئال به لندن سفر می کند و در ترکیب بازی چهارشنبه شب قرار می گیرد منتشر کردند. صفحه لاسکستا کمی بعد مجبور شد خبرش را تصحیح کند و نوشت:” باید در مورد توئیتی که کمی ابهام آمیز شد، اصلاحیه بدهیم: کسی که به لندن برای بازی با رئال مادرید سفر می کند، مارسلو است. نه یک زن که نمی دانیم سفر می کند یا نه اما در لیست چمپیونزلیگ قرار نخواهد گرفت(شکلک خنده)!”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ