هالند و رئال مادرید، دنیایی از اخبار ضد و نقیض

0

رئال مادرید نیوز : در مورد امباپه و رئال مادرید از چند سال پیش ماجرا مشخص بود. در حقیقت رئال می دانست که انتقال وی را به سال پایانی قراردادش موکول می کند و اگر پی اس جی پیشنهاد را قبول نکرد، این بازیکن رایگان در سال ۲۰۲۲ به رئال مادرید می آید.

اما حقیقت این است که هر چقدر در مورد امباپه شرایط شفاف بود (با توجه به علاقه شخصی و علنی خود بازیکن به رئال مادرید) در مورد هالند این شفافیت وجود ندارد.

نکته اصلی در مورد هالند این است که وکالتش به عهده یکی از هفت خط ترین ایجنت های فوتبال دنیا است: مینو رایولا. این ایجنت به شدت در میان اهالی فوتبال (فرگوسن، فلورنتینو پرز و …) منفور است. مدیر رئال مادرید به هیچ وجه رابطه خوبی با رایولا ندارد هر چند که در سالهای اخیر مرد دست راست پرز یعنی خوزه آنخل سانچز با این ایجنت پرحاشیه ایتالیایی رابطه خوبی پیدا کرده است..

اگر بخواهیم با رایولا بیشتر آشنا شویم کافی است که به لیست موکلانش نگاه کنیم: هالند، دوناروما، پوگبا، مویزه کین، بالوتلی ، زلاتان و … وجه اشتراک بسیاری از موکلان رایولا این است که مدام بین تیم های مختلف جا به جا می شوند و یکی از دلایلش این است که رایولا می خواهد از دریافت کمیسیون انتقالات آنها نفع شخصی ببرد.

در حقیقت در حالی که امباپه با سپردن وکالتش به عهده پدرش سعی کرد که از حواشی و شایعات دور باشد، هالند و پدرش دل به دل یک دلال بدطینت داده اند و همین مسئله است که انتقال هالند را کمی پیچیده می کند.

از سویی هالند هرگز به اندازه امباپه رئالی نبوده است. نمونه اش ملاقاتی بود که پدر و وکیلش با لاپورتا داشتند. امباپه در این سالها هرگز رنگ و بوی بارسایی نداشته است چرا که از بچگی قلبش با رئال بوده در حالی که در مورد هالند نمی توان چنین چیزی را گفت.

مورد دیگری که در مورد هالند ابهام آمیز است مربو به رقم فسخ قراردادش است که گفته می شود از تابستان بعدی به ۷۵ تا ۹۰ میلیون یورو می رسد اما نکته این جاست که برخی منابع نوشته اند که این بند هرگز به صورت کتبی در قرارداد هالند با دورتموند نیامده و صرفا به صورت شفاهی میان رایولا و تیم آلمانی مطرح است. موردی که باعث می شود تا حتی همین بند را هم نتوان زیاد جدی گرفت!

نکته دیگر این است که رئال در این سالها همیشه حس و حال فرانسوی داشته است، از واران و زیدان گرفته تا مندی و بنزما که هنوز در تیم هستند. همین مسئله باعث شده تا امباپه بداند که در رئال مادرید پشتیبان خواهد داشت در حالی که اودگارد که می توانست پشتیبان هالند باشد از رئال رفت و راهی آرسنال شد.

نکته دیگر هم این است که مصاحبه جعلی که در ساعات اخیر از قول مدیر ورزشی دورتموند در پیج های ایرانی با این مضمون منتشر شده که امباپه به رئال می رود، کاملا کذب است و صحت ندارد و زورک، مدیر ورزشی تیم آلمانی هرگز چنین حرفی نزده است.

در هر صورت هر چند که قطعا مدیران رئال دوست دارند که هالند را در آینده به عنوان جانشین بنزما در ترکیبشان داشته باشند اما جذب بازییکن نروژی یک مسئله کاملا پیچیده است و این پرونده را باید به مراتب پیچیده تر از امباپه دانست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

هالند و رئال مادرید، دنیایی از اخبار ضد و نقیض

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ