چرا امباپه در پی‌اس‌جی عادی رفتار می‌کند و قهر نمی‌کند؟

0

رئال مادرید نیوز: کیلیان امباپه در بازی یکشنبه شب پی اس جی و رنس دو گل زد که در جریان بازی خیلی عادی رفتار کرد و حتی بعد از گلهایش خوشحالی کرد.

خیلی از هواداران با تعجب از خود می پرسند که چرا امباپه رفتار خشم آلود ندارد و چه در تمرینات و چه در بازیهای پی اس جی کاملا عادی رفتار می کند؟

برای پاسخ به این پرسش چند نکته وجود دارد. نکته اول این است که پی اس جی یک باشگاه عادی نیست که اگر بازیکنی در آن قهر کند، به حرفش گوش بدهند. به طور مثال چند سال پیش وقتی کواچیچ قهر کرد و در تمرین حاضر نشد، رئال چند روز بعدش او را رد کرد و رفت چرا که رئال باشگاهی نیست که بخواهد بازیکن ناراضی را نگه دارد در حالی که برخی باشگاه ها کلاس و سطح پایین تری دارند و این بازیکنان هستند که به باشگاه ها شخصیت می دهند و نه برعکس، به همین خاطر است که در چنین باشگاه هایی بازیکنانی نظیر امباپه را در قفس گیر می اندازند. به همین خاطر قهر کردن یا نکردن امباپه تاثیری بر حس و حالش نمی گذارد و این بازیکن چه عصبانی باشد و چه خوشحال، تاثیری بر آینده اش ندارد و به همین خاطر ترجیح می دهد که از زندگی لذت ببرد و زندگی را بر خود سخت نکند!

مورد دیگر این است که امباپه می داند که خودش و رئال مادرید هر کاری که می توانسته اند را انجام داده اند و کار دیگری از دست دو طرف بر نمی آمده است. حالا پی اس جی باید جواب نهایی را بدهد. اگر امیر قطر رضایت بدهد، کیلیان می تواند الان به رئال بیاید اما اگر رضایت ندهند، امباپه در تابستان بعدی به صورت رایگان به رئال مادرید خواهد پیوست و در این زمینه مشکلی وجود ندارد. امباپه دیر یا زود به مراد دلش می رسد و به همین خاطر باز هم دلیلی بر ناراحتی یا رفتار غیرعادی وجود ندارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

چرا امباپه در پی‌اس‌جی عادی رفتار می‌کند و قهر نمی‌کند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ