بیوگرافی مویس کین بازیکن یوونتوس +عکس

0

مویز کین کیست اهل کجاست چند سال سن دارد

مویزه بیوتی کن به انگلیسی Moise Kean متولد ۲۸ فوریهٔ ۲۰۰۰ ( قد : ۱۸۲ ) بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است و  ۲۱ سال سن دارد که در باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن فعالیت دارد. او از سن ۱۵ سالگی از آکادمی یوونتوس به تیم یوونتوس پیوست که هم‌اکنون به صورت قرضی در پست مهاجم در لیگ ۱ بازی می‌کند و با نمایشی خیره کننده در یوونتوس به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شد.

مویس کین که در فوریهٔ ۲۰۰۰ از پدر و مادری اهل ساحل عاج در ورچلی متولد شده‌است، اولین بازی خود را برای یوونتوس در نوامبر ۲۰۱۶ و مقابل پسکارا انجام داد و به اولین بازیکن تاریخ سری آ تبدیل شد که در قرن بیست و یکم به دنیا آمده‌است.

همسر ، نامزد یا دوست دختر مویس کین

 

مویس کین در یوونتوس

مویزه کین که محصول آکادمی یووه است در انتقالی قرضی دو ساله همراه با بند خرید اجباری از اورتون به یوونتوس پیوست. قرارداد اولیه مویزه کین تا ژوئن ۲۰۲۳ با یوونتوس اعتبار دارد و یووه بابت این قرارداد دو ساله، مبلغ ۷ میلیون یورو را به اورتون پرداخت می کند. در پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲، یوونتوس موظف است ۲۸ میلیون یوروی دیگر به اورتون پرداخت کند تا قرارداد مویزه کین به شکل دائمی تبدیل شود. مبلغ ۳ میلیون یورو پاداش نیز برای اورتون در نظر گرفته شده و این یعنی بازگشت کین به یووه می تواند مجموعا ۳۸ میلیون یورو برای این تیم هزینه در بر داشته باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ