دلیل اصرار رئال مادرید به خرید امباپه: شبیه ترین بازیکن به رونالدو

0

رئال مادرید نیوز : یکی از دلایل اصرار شدید مدیران رئال به خرید امباپه مربوط به مشکلات گلزنی رئال است. در حقیقت هر چند که خرید امباپه از نظر تبلیغاتی نیز خیلی مهم است اما برای رئال مادرید خیلی مهم است تا بازیکنی را بخرد که مشخصه هایی مشابه رونالدو را داشته باشد و بتواند مشکلات گلزنی را حل کند. در حال حاضر بنزما تنها امید گلزنی رئال است و این نگرانی وجود دارد که فصل گذشته مشکلات هجومی همچنان رئال مادرید را آزار بدهد.

فصل گذشته بدترین فصل هجومی سالهای اخیر رئال مادرید بود. رئال در ۵۲ بازی ۸۸ گل زد یعنی کمتر از ۱.۷ گل در هر بازی. رئال اما در آخرین فصل رونالدو ۱۴۸ گل زده بود و در فصل۱ ۲-۱۱ به رکورد ۱۷۴ گل رسیده بود.

رئال در همه فصل های رونالدو آمار گلزنی بالایی داشت. کریتسیانو در ۴۳۸ بازی در رئال ۴۵۰ گل زد و به طور میانگین فصلی ۵۰ گل به ثمر رساند. کیلیان امباپه می توانست بهترین جانشین ممکن برای رونالدو باشد. در حقیقت رونالدو قبل از رئال آمار گلزنی خوبی در یونایتد داشت اما هرگز آمارش به رئال مادرید نمی رسید.  موناکو در فصل ۱۷-۱۶ در موناکو ۲۳ گل زد و دو سال بعدش در پی اس جی به ۳۹ گل رسید. در حال حاضر امباپه و هالند ستارگان اصلی نسل آینده هستند و رئال امید زیادی داشت تا کیلیان را بخرد.  هنوز ۱۲ ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده و چیزی مشخص نیست هر چند که احتمال پیوستن کیلیان به رئال خیلی کم است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دلیل اصرار رئال مادرید به خرید امباپه: شبیه ترین بازیکن به رونالدو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ