خرید جدید استقلال افت کرد و آبی پوش شد!

0

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک بیست ساله تازه استقلالی شده که در لیگ برتر نوزدهم یکی از مهره‌های مورد اعتماد ابراهیم صادقی بود در فصل گذشته خیلی به میدان نرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، یکی از بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال تیم استقلال برای لیگ برتر بیست و یکم امیرحسین حسین زاده است. فوتبالیستی که در خط هافبک بازی می‌کند و متولد تهران و ۲۰ ساله است. او با ۱۷۶ سانتی متر قد ۸۰ کیلوگرم وزن دارد.

این بازیکن که در فصل هجدهم و از سن ۱۸ سالگی به جمع بازیکنان تیم بزرگسالان سایپا اضافه شد در همان فصل در ۵ دیدار برای تیمش به میدان رفت. ولی اوج بازی او در لیگ نوزدهم بود. وقتی که توانست ۱۹ هفته به مدت ۱۶۱۳ دقیقه (متوسط ۸۴ دقیقه در هر بازی) در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. اما این بازیکن فصل پیش و در حالی که ۲۰ ساله شده بود تنها در ۱۲ بازی به مدت ۷۹۳ دقیقه در میدان حضور یافت که میانگین ۶۶ دقیقه در هر بازی را از خود برجای گذاشت. فصلی که سایپا در پایان به دسته پایین تر سقوط کرد.

حسین زاده در طول این ۱۲ بازی هیچ گلی برای تیمش به ثمر نرساند در حالی که در دو فصل هجدهم و نوزدهم به ترتیب ۴ و ۳ بار برای سایپا گلزنی کرده بود.

این هافبک جوان فصل گذشته یک کارت زرد هم در دیدار با فولاد گرفت که با توجه به دقایق اندک حضورش در طول فصل طبیعی به نظر می‌رسد. اما با توجه به اینکه فصل نوزدهم خیلی بیشتر بازی کرده و در آن فصل هم تنها یک کارت زرد گرفته بود مشخص می‌شود بازیکن خشنی نیست.

این بازیکن تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا به میدان نرفته است ولی در رده‌های زیر ۱۷ سال (۵ بازی) و زیر ۲۳ سال (۲ بازی – ۲۶ دقیقه) در دیدارهای تیم‌های فوتبال پایه کشورمان حضور داشته است.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

خرید جدید استقلال افت کرد و آبی پوش شد!

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ