سریال بازی بخت چند قسمت است و کی پخش می شود؟

0

سریال بازی بخت چند قسمت دارد

بازی بخت Baht Oyunu یک سریال در ژانر کمدی، عاشقانه بوده که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی همچون آیتاچ شاشماز، جمره بایسل و ادریس نبی تاسکان ایفای نقش کرده‌اند.

فیلمنامه این سریال تابستانه توسط ارکان بیرگورن و تونا کیگی نوشته و توسط سردار گوزالک‌لی کارگردانی شده است.

بازیگران بازی بخت و نقش هایشان

آیتاچ شاشماز (بورا دوروسوز)
جمره بایسال (آدا توزون)
ادریس نبی تاشکان (روزگار آکجان)
اسلی سومن (توعچه دیکمان)
هانده سوباشی (نرگس)
فوندا ایلهان (بلما)
توبا چام ماکار (یاسمین)
انیل چلیک (علی)
اوزان
ملتم(بازیگر مهمان)

خلاصه داستان سریال بازی بخت

سریال بازی بخت زندگی دختر به نام آدا را روایت می‌کند. آدا در دوران دانشگاه‌اش عاشق پسری به نام روزگار می‌شود. روزگار تابعیت کشور ترکیه را ندارد به همین دلیل مجبور است با دختری که اصالتا ترکی است ازدواج کند و در کشور ترکیه ساکن بشود.

یک روز که روزگار در جمعی از دوستانش این موضوع را مطرح کرد، آدا که عاشق روزگار بود قبول کرد که زن او شود تا بتواند در کشور ترکیه بماند.

آدا بعد از چند سال متوجه می‌شود که روزگار هیچ وقت او را دوست نداشته است و همیشه او را یک دوست می‌دیده است نه یک عشق. آدا با فهمیدن این داستان ضربه سختی می‌خورد و تصمیم می‌گیرد به جای یک دختر ضعیف و عاشق تبدیل به دختری قوی و محکم شود.

دختر داستان سخت به دنبال کار است. وی به عنوان یک منشی وارد یک شرکت می‌شود و شروع به کار می‌کند. او طی یک اتفاق عاشق رئیس خود می‌شود.

از نظر آدا در دو چیز غیرممکن وجود ندارد، یکی در آرزوها و دیگری در عشق. او تصمیم گرفته است روزگار را فراموش کند، و قلب بورا را به دست آورد.

زمان و کانال پخش

سه شنبه ها ساعت ۲۰:۰۰ از کانال Kanal D

تاکنون ۱۱ قسمت منتشر شده است . احتمالا ۴۰ قسمت باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ