سریال ترکی تو دوست داری چند قسمت است

1

سریال ترکی تو دوست داری چند قسمت است

زمان پخش سریال ترکی دوست داری (Seversin) با بازی ایلایدا آلیشان و بوراک یوروک

باریش اردوغان و ایلکر ارسلان فیلمنامه “Seversin” را می‌نویسند و سردار گوزلکلی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. داستان عاشقانه پرنس رمانتیک دختر جوان، بازیگر تولگا تونا (با بازی بوراک یوروک) و دختری زیبا به نام آسیا (با بازی ایلایدا‌ آلیشان) ماجرای این سریال است.

خلاصه داستان سریال تو دوست داری

آسیا به همراه خواهر بزرگترش نازلی که می خواهد بازیگر شود به تماشای سریال بازیگر معروف تولگا تونا می رود. وقتی تولگا تونا با نازلی که می خواهد با او سلفی بگیرد کمی بی ادبانه رفتار می کند، آسیا ، تولگا را سر جایش می نشاند. در حالی که تولگا با لغو سریال تلویزیونی در آستانه سقوط به ورطه بحران مالی قرار دارد، به لطف مدیرش نسرین، این شانس را پیدا می کند که در سریال جدیدی به ایفای نقش بپردازد. با این حال، هیچ بازیگر زنی مایل به همکاری با تولگا برای نقش اصلی نیست.

زمانی که بحری می‌خواهد از تولگا دست بکشد، نسرین دوباره به کمک می‌آید و پیشنهاد می‌دهد که یک تست بازیگری آزاد برگزار کند. وقتی نازلی خواهر بزرگتر آسیا ، خبر انتخاب بازیگر را می شنود، تصمیم می گیرد به آن ملحق شود. نازلی; او بازیگری جاه طلب و با پتانسیل است، اما در نتیجه یک سری اتفاقات، سرنوشت این است که آسیا پارتنر تولگا شود. در حالی که آسیا ناگهان خود را در نقش اول یک سریال کمدی عاشقانه می بیند که اصلاً به آن علاقه ای ندارد، تولگا، بهای سنگینی را برای دست کم گرفتن آسیا می پردازد.

سریال تو دوست داری سریال ترکیه ای بازیگران سریال تو دوست داری اخبار فیلم و سریال

بازیگران سریال ترکی تو دوست داری

نرگیس کومباسار، زینپ کانکونده، جرن تاشچی، اوزان داغگز، خلیل ابراهیم کوروم، ایلکین توفکچی، ارگول میرای شاهین، هازال بنلی، آتاکان ییلماز، ییعیت دیکمن، جرن ییلدیریم، الیف چاپکین، یاغمور گورور و نیهایت شاهین، از دیگر بازیگران این سریال خواهند بود. در ادامه برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی دوست داری همراه ما باشید.

سریال تو دوست داری سریال ترکیه ای بازیگران سریال تو دوست داری اخبار فیلم و سریال

تاریخ انتشار سریال جدید دوست داری

  • نام فارسی: دوست داری
  • کارگردان: سردار گوزلکلی
  • نویسندگان: باریش اردوغان و ایلکر ارسلان
  • ستارگان: بوراک یوروک، ایلایدا آلیشان
  • شبکه: Kanal D
  • تاریخ انتشار سریال جدید دوست داری: از ۱۱ خرداد هر چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰
  • تعداد قسمت ها: حداقل ۳۰ قسمت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. امیر می گوید

    خیلی عالی بود اما قسمت آن کم بود