عکس سودا ارگینجی و همسرش +بیوگرافی

0

سودا ارگینجی و همسرش در اینستا ، عکس های Sevda Erginci و همسرش ، بیوگرافی سودا ارگینجی و همسرش ،قد سودا ارگینجی و همسرش ،سودا ارگینجی قبل از عمل زیبایی ،قد سودا ارگینجی بازیگر ترک ، عکس همسر واقعی سودا

سودا ارگینجی (به ترکی Sevda erginci ) متولد ۳ اکتبر ۱۹۹۳در استانبول است. در این مطلب به بیوگرافی و مصاحبه کامل با این بازیگر زیبای ترک پرداخته ایم. با وای ٖآره همراه باشید:

مادر سودا مهاجر اهل مقدونیه و خانه دار و پدرش مدیر و اهل ترکیه است. او فرزند اول خانواده ی ۵ نفره خود است و یک خواهر و برادر کوچچکتر از خود دارد. پدر و مادر سودا هنگامیکه او ۴ سال داشت از یکدیگر جدا شده اند.

او در مصاحبه ای گفته است که پدرش او را بزرگ کرده و همیشه دوست داشته در بیرون از خانه باشد و او را به زور به خانه می آوردند. طبق گفته ی سودا رابطه ی او با پدر و مادرش بسیار خوب است و اجازه نداده تا جدایی پدر و مادرش بر روی زندگیش تاثیر بگذارد.

سودا ارگینجی از ۱۵ سالگی شروع به بازی در تئاتر kenter کرد و حدود دو سال به یادگیری درس بازیگری پرداخت. سودا همچنین مدتی درس پیانو دیده و سه سال به یادگیری سبک موسیقی فلامینگو پرداخته است. سودا ارگینجی قبل از ورود به عرصه ی بازیگری دوست داشت رقاص شود اما پس از مدتی نظرش تغییر کرده و بازیگری در تئاتر را شروع کرده است.

سودا در سال ۲۰۱۲ به همراه اوزگو نمال و اوزان گوون نقش های اصلی سریال قرمز تیره را بر عهده گرفتند و وی با نقش عایشه در این سریال برای اولین بار به عرصه ی جدی بازیگری قدم گذاشت.

سودا ارگینجی در سال ۲۰۱۲، در سریال وداع که نقش های اصلی آن را فخریه اوجان و مهمت آسلان توق برعهده داشتند حاضر شد و به ایفای نقش لامیا در این سریال پرداخت. او در سال ۲۰۱۳ در سریال رز سیاه حضور یافت و در کنار بازیگرانی همچون اجه اوسلو، ساروهان هونل، شریف سزر و مرت یازیجی اوغلو به ایفای نقش عایشه پرداخت.

سودا در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار مقابل دوربین سینما رفت و در کنار بازیگرانی همچون دوغا کوناک اوغلو، اشرف کولچاک، تانم سیوار و سونا سلن به هنر نمایی در فیلم جاهای دور دنبالش نگرد پرداخت.

این فیلم فروش بسیار بالایی را در سینمای ترکیه تجربه کرد. سودا ارگینجی در سال ۲۰۱۶  با نقش سودا در سریال زندگی بعضی وقتا شیرینه حاضر شد و در سال ۲۰۱۷ در سریال دستتو بده عشق در کنار علی ایل و کوکسال انگور، نقش اصلی این سریال را بر عهده گرفت.

بازی اخیر سودا ارگینجی مربوط به سریال سیب ممنوعه در سال ۲۰۱۸ است. سودا و اونور تونا نقش های اصلی این سریال را بر عهده داشته اند.

قد و وزن سودا ارگینجی

قد سودا ۱.۶۵ سانتی متر و وزن او ۵۲ کیلوگرم است.

همسر و دوست پسر سودا ارگینجی

او در حال حاضر با ییلماز کونت، بهترین مدل سال ۲۰۱۵ ترکیه رابطه دارد. این دو در حال حاضر با هم زندگی میکنند.

ییلماز کونت کیست همسر سودا ارگینجی قد سودا ارگینجی زیباترین بازیگر زن ترکیه بیوگرافی سودا ارگینجی بیوگرافی بازیگران زن ترکیه بازیگران زن ترکیه و همسرانشان بازیگر زن ترکیه ای Sevda Erginci

سودا ارگینجی در کنار ییلماز کونت

اینستاگرام سودا ارگینجی

سودا در حال حاضر حدود ۱.۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

فیلم ها و سریال های سودا ارگینجی

٢۰۱٢ -سریال Koyu kirmizi (قرمز تیره) در نقش عایشه

٢۰۱٢ -سریال Veda (وداع) در نقش لامیا

٢۰۱٣ -سریال Karagul (رز سیاه) در نقش عایشه

٢۰۱۵- فیلم سینمایی Uzaklarda arama (جاهای دور دنبالش نگرد)  نقش نازلی

٢۰۱۶- سریال Hayat bazen tatlidir (زندگی گاهی وقتا شیرینه یا تلخ و شیرین) در نقش سودا

٢۰۱٧- سریال Ver elini Ask (دستتو بده عشق) نقش آیپری

٢۰۱٨ -سریال Yasak elma (سیب ممنوعه) در نقش زینب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ