شیمبا در مسیر حردانی؛ ماندن در فولاد به جای حضور در استقلال

0

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از منتفی شدن حضور صالح حردانی در استقلال، حالا نوبت به لوسیانو پریرا رسیده که در دوراهی استقلال و فولاد، گزینه دوم را انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی امید زیادی به جذب کاپیتان فولاد داشت تا با حضور این بازیکن باتجربه در خط حمله تیمش، بتواند با خیال نسبتا راحت‌تری برای بازی با الهلال و فصل آینده لیگ برتر آماده شود با این همه ممنوعیت استقلال و پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی جدید باعث شد که حضور شیمبا در این تیم منتفی شود و دقایقی قبل رسانه باشگاه فولاد از قول حمیدرضا گرشاسبی نوشت که لوسیانو پریرا در این تیم ماندنی شده است.

پریرا دومین بازیکن فولاد است که در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه استقلال بوده اما نهایتا تصمیم به ادامه همکاری با قهرمان جام حذفی گرفته است و پیش از او صالح حردانی هم علیرغم داشتن پیشنهاد از استقلال، تصمیم به ماندن در اهواز گرفت.

البته که در ماجرای پریرا، جدا از عدم هماهنگی مدیرعامل با سرمربی استقلال، ممنوعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی به خاطر پرونده‌هایی که در فیفا و دادگاه کاس و بدهی های داخلی و خارجی که دارند هم موثر بوده و حالا استقلال برای بازی با الهلال این مهاجمان را در فهرست تیمش دارد: ارسلان مطهری،آرمان رمضانی ، محمدرضا آزادی و سبحان خاقانی

۱۹۸۴             عکس از خبرگزاری فارس

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شیمبا در مسیر حردانی؛ ماندن در فولاد به جای حضور در استقلال

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ