مظلومی و عمو قاسم؛ ۲۴ ساعت بعد از سوءتفاهم! (عکس)

0

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین امروز استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب تهران، یک میهمان ویژه داشت.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بود که پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هنگام ورود به باشگاه، نه تنها حاضر به صحبت با خبرنگار فوتبالی نشد و گفت که سوال، جواب نمی‌دهد، بلکه اعتراض چند هوادار استقلال به او، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

مظلومی در واکنش به هواداران معترض استقلال که از مطرح شدن شایعات درباره احتمال تغییر فرهاد مجیدی اصلا دل خوشی ندارند، پاسخ عجیبی داد و اعلام کرد اگر قرار باشد تصمیمی بگیرند از کسی نمی ترسند.

یکی از هواداران معترض استقلال، فردی به نام عمو قاسم بود که فیلم اعتراضش به مظلومی و حرص و جوشهایی که او برای تیم محبوبش می‌خورد، شدیدا در فضای مجازی وایرال شد.

پرویز مظلومی که دیروز عصر در واکنش به اتفاقاتی که جلوی باشگاه رخ داده بود، به خبرگزاری مهر گفته بود:  هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست. من که ۴۰ سال است در استقلال هستم خودم را سرباز این تیم می‌دانم اما متاسفانه چند نفری هستند که خود را هوادار استقلال می‌دانند و مقابل درب باشگاه می‌ایستند، شرایط بدی را به وجود می‌آورند و هر صحبتی که می‌شود را در فضای مجازی گذاشته و متاسفانه شبکه‌های بیگانه هم با نشان دادن آن از این اتفاق سواستفاده می‌کنند.

یک‍‌روز بعد از این اتفاقات، عمو قاسم به تمرین استقلال رفت و کنار پرویز مظلومی عکس یادگاری گرفت تا نشان دهد که بر خلاف دیروز مشکلی با عضو هیات مدیره آبی‌ها ندارد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۹۶۹۷

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مظلومی و عمو قاسم؛ ۲۴ ساعت بعد از سوءتفاهم! (عکس)

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ