حریف پرسپولیس؛ متفاوت در تاجیکستان و آسیا

0

پایگاه خبری فوتبالی- حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با دو سبک مختلف مقابل حریفان داخلی و خارجی به میدان می رود.

به گزارش فوتبالی کادر فنی استقلال تاجیکستان در بازیهای این تیم در لیگ داخلی سعی می کنند بیشتر حفظ توپ کرده و مالکیت بیشتری را در اختیار داشته باشند اما این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با شیوه متفاوتی به میدان رفت و با تکیه بر همین شیوه توانست جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند.

آنها در حالی که در لیگ تاجیکستان کاملا هجومی بازی می کنند و میل بیشتری برای حضور در محوطه جریمه رقبا دارند اما در لیگ قهرمانان آسیا تاکتیک دفاع و ضد حمله را در دستور کار قرار دادند و ابتدا به دنبال گل نخوردن بودند و پس از آن روی ضد حملات و استفاده از تک موقعیت‌ها، شانسشان برای گلزنی به دروازه حریفانشان را امتحان کردند.

محمد عسکری آنالیزور باشگاه پرسپولیس که موفق شده بود در زمان حضورش در تاجیکستان یک نیمه از بازی استقلال را ببیند، در آنالیزی که از این تیم به یحیی گل‌محمدی داده، به این نکته اشاره کرده است.

با نگاهی به بازی استقلال دوشنبه و الهلال کاملا این موضوع مشخص است که تاجیکی ها با دراختیار داشتن تنها ۲۱ درصد مالکیت توپ توانستند الهلال را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکست دهند و به مرحله حذفی برسند.

 این موضوع گویای این است که پرسپولیس کار راحتی مقابل این تیم نخواهد داشت و باید دید یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس چه برنامه‌ای برای مقابله با آن خواهند داشت.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حریف پرسپولیس؛ متفاوت در تاجیکستان و آسیا

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ