نرخ فولاد و سیمان کاهش خواهد یافت

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین – به نقل از خانه ملت، علی نیک زادثمرین در تشریح نشست ظهر امروز (سه شنبه، ۱۶ شهریورماه) خود با سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت که پیرامون ساماندهی وضعیت بازار فولاد و سیمان بود، گفت: پیش از این دو سرپرست و یک وزیر دولت دوازدهم قول‌هایی درباره ساماندهی بازار فولاد و سیمان داده بودند که متأسفانه نتوانستند به قول‌های خود عمل کنند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت تولید فولاد و سیمان در کشور نسبت به مصرف آن بیشتر است، اظهار داشت: در نشست امروز و بنا به قول وزیر صمت مقرر شد کیسه سیمان که هم اکنون در بازار ۲۷ هزار تومان است، ظرف ۱۵ روز به ۲۵ هزار تومان برسد.


بیشتر بخوانید: قیمت حامل‌های انرژی صنایع فولادی افزایش یابد


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین قیمت هر کیلوگرم میلگرد با ارزش افزوده ۱۷ هزار تومان است که قرار شد قیمت آن نیز ساماندهی شده و به ثبات برسد از این رو این دو کالا در سه مقطع یک ماهه به طور کامل ساماندهی می‌شود.

در این نشست عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رضا تقی پور عضو این کمیسیون، نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان و روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران نیز حضور داشتند و نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص بازار سیمان و فولاد مطرح کردند.

منبع: ایسنا

نرخ فولاد و سیمان کاهش خواهد یافت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ