کاماوینگا به دنبال شروعی مشابه بکام، رونالدو و کریستیانو: به همراه گل

0

رئال مادرید نیوز : ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی چهارشنبه در رئال مادرید معارفه شد و شاید یکشنبه به صورت سریع السیر اولین بازی خود را در رئال مادرید داشته باشد.

در حقیقت کاماوینگا به احتمال زیاد  یکشنبه مقابل سلتا در برنابئو بازی می کند که شانس ورودش به عنوان نیمکت نشین بیشتر از فیکس شدنش است. در گذشته ستارگانی نظیر بکام، کریستیانو یا رونالدو نازاریو در اولین بازی خود برای رئال گل زدند و حالا کاماوینگا می تواند همین مسیر را تکرار کند.کاماوینگا در وقفه بازیهای ملی برای تیم زیر ۲۱ سال فرانسه با یک شوت از راه دور گل زد و حالا امیدوار است که در رئال هم در شروع کارش گل بزند.

رونالدو نازاریو در ششم اکتبر ۲۰۰۲ اولین بازیش در رئال را داشت. او پس از اتمام مصدومیتش با اولین توپی که با پاس روبرتو کارلوس تصاحب کرد، گلزنی کرد.کمی بعد گل دومش را روی موقعیت تک به تک به ثمر رساند.

بکام سال بعدش در سوپرجام اسپانیا اولین بازیش را در رئال داشت که در مقابل مایورکا گلزنی کرد. رئال که در بازی رفت با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود در بازی برگشت با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. کریستیانو رونالدو دیگر ستاره ایست که در اولین بازیش برای رئال مادرید گلزنی کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کاماوینگا به دنبال شروعی مشابه بکام، رونالدو و کریستیانو: به همراه گل

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ