نقشه های آینده رئال مادرید در خط هافبک: از پوگبا و تیلمانس تا بلانکو و اریباس

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید به تلاش برای بهتر کردن ترکیبش ادامه خواهد داد. جذب آلابا و کاماوینگا اولین گام بود و به نظر می رسد که به خصوص در میانه زمین خریدهای بعدی در اره است.

دوره کروس، کاسمیرو و مودریچ تمام شده و رئال مادرید باید خط هافبکش که به تازگی ۳۶ ساله شده را جوان تر کند. باشگاه البته در اولین گام تصمیم گرفت که قرارداد کاسمیرو و فدریکو والورده را تمدید کند تا نشان بدهد که روی آنها حساب می کند. اولی تا ۲۰۲۵ تمدید کرد و دومی تا ۲۰۲۷.

گام بعدی خرید کاماوینگا  بود. هافبک فرانسوی به عنوان یکی از آینده دارترین هافبک های فوتبال اروپا به رئال مادرید آمد. بازیکنی که توان حضور در پست های مختلف نظیر هافبک دفاعی و هافبک میانی را دارد. برخی او را ترکیبی از ردوندو و سیدورف می دانند. ۱۸ ساله است و هنوز جای زیادی برای بهتر شدن دارد.

اما گامهای بعدی نیز در راه است. پل پوگبا از منچستریونایتد و یوری تیلمانس از لستر مورد توجه رئال هستند. اولی پنج سال است که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد. او در سال ۲۰۱۶ نیز مورد توجه رئال بود اما با ۱۰۵ میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. حالا رئال می تواند پوگبا را رایگان به خدمت بگیرد. یوری تیلمانس هافبک ۲۴ ساله بلژیکی که تا ۲۰۲۳ با لستر قرارداد دارد نیز می تواند در تابستان آینده با ۵۵ میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شود.

البته رئال مادرید روی آنتونیو بلانکو و سرجیو آریباس از آکادمی هم حساب می کند. هر دو فصل گذشته در تیم بزرگسالان بازی کردند و آینده درخشانی پیش رویشان است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نقشه های آینده رئال مادرید در خط هافبک: از پوگبا و تیلمانس تا بلانکو و اریباس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ