بازی استقلال و الهلال کجا برگزار میشود؟

0

بازی استقلال و الهلال در کدام ورزشگاه است؟

طبق اعلام فدراسیون فوتبال عربستان، دیدار استقلال و الهلال در حضور ۴ هزار تماشاگر برگزار می شود که سهم هواداران ایرانی معادل ۹۰ درصد این جمعیت یعنی ۳۶۰۰ نفر است.

با توجه به ظرفیت ۸۴۴۰ نفری استادیوم زعبیل دبی، انتظار می رفت که ۴۲۲۰ نفر مجوز حضور در ورزشگاه و تماشای بازی را بدست بیاورند که حالا خبر می رسد برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تعداد ۴ هزار بلیط برای این دیدار به فروش خواهد رفت.

با توجه به اینکه استقلال میزبانی این دیدار را برعهده دارد، ۹۰ درصد از ظرفیت بلیط فروشی به هواداران این تیم اختصاص داده می شود. به عبارت دیگر ۳۶۰۰ نفر از هواداران استقلال می توانند وارد ورزشگاه زعبیل امارات شده و تیم خود را تشویق کنند. در سمت مقابل نیز ۴۰۰ هوادار الهلال قادر به حضور در استادیوم هستند.

استادیوم زعبیل دبی

البته برای حضور در ورزشگاه شرط و شروط هایی نیز وضع شده است. زدن ماسک الزامی است و حتما باید فاصله گذاری اجتماعی در چینش صندلی ها رعایت شود. کسانی که دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند یا افرادی که ۶ ماه از دریافت دوز دوم واکسن را سپری کرده اند حق حضور در ورزشگاه را دارند. همچنین به همراه داشتن تست منفی کرونا الزامی است ضمن اینکه تنها افراد بالای ۱۶ سال حق ورود به استادیوم را دارند.

دیدار استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم زعبیل شهر دبی پایتخت امارات برگزار می شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ