شاهرخ مطیعی کیست علت فوت او چیست؟ +عکس جدید

0

علت مرگ و بیماری شاهرخ مطیعی چیست

شاهرخ مطیعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال، امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم مطیعی که یک هافبک طراح بود، در سال‌های منتهی به انقلاب، به استقلال آمد و از بازیکنان موثر این تیم در دوران بازیگری‌ اش بود. شاهرخ مطیعی در دوران مربیگری ولادیمیر جکیچ عضو تیم استقلال بود.

مطیعی که سابقه حضور در استقلال قبل و بعد از انقلاب را داشت و در پست هافبک برای استقلال بازی می کرد در فصل ۵۶-۵۵ به همراه حمید ملک احمدی و ایرج دانایی فر به استقلال آمد و شاگرد ولادیمیر جکیچی شد که تازه سرمربی استقلال شده بود .

مطیعی بعد از انقلاب هم در استقلال حضور داشت و برای این تیم در خط هافبک بازی می کرد

شاهرخ مطیعی، پیشکسوت باشگاه استقلال دار فانی را وداع گفت. در همین رابطه صفحه رسمی باشگاه استقلال در پیامی ضمن تایید این خبر نوشت: «انا لله و انا الیه راجعون». باعث تاثر فراوان مجموعه باشگاه استقلال است که اعلام کند امروز (دوشنبه) شاهرخ مطیعی از پیشکسوتان این باشگاه دارفانی را وداع گفته است. مرحوم مطیعی که یک هافبک طراح بود در سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی به استقلال آمد و از بازیکنان موثر این تیم در دوران بازیگری‌اش بود.

شاهرخ مطیعی پیشکسوت استقلال

شاهرخ مطیعی کجا زندگی می کرد

۳۲ سال دوری از وطن و غربت درد بزرگیست. آخرین بار دو سال پیش ( سال ۱۳۹۸ ) برای خاکسپاری یکی از بستگانش، دو روزی ایران بود. هنور از علت فوت او اطلاعاتی منتشر نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ