خط خوردن مارسلو از لیست سفر به میلان؛ کاپیتانی که واقعا مازاد است!

0

رئال مادرید نیوز: مارسلو عملا به یک معضل برای آنچلوتی تبدیل شده است. کارلتو خاطرات خوشی از این بازیکن از دوره اولش دارد اما مثل کل مردم دنیا می داند که بازیکن برزیلی دچار افت محسوسی شده و قرار نیست که مهره کارآمدی برایش باشد.

مارسلو در بازی رئال مادرید و سلتا نیمکت نشین میگل گوتیرز ۲۰ ساله شد و وقتی در دقیقه ۸۹ وارد زمین شد کاملا دلخور و ناراحت به نظر می رسید. این بازیکن برزیلی فقط ۹ ماه دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و بعد از آن پس از ۱۵ سال از رئال مادرید خواهد رفت.

مارسلو در این فصل کاپیتان اصلی رئال مادرید هم هست، عنوانی که البته کاملا تصنعی است چرا که در حال حاضر آلابا، مندی و میگل گوتیرز جلوتر از او هستند و مارسلو عملا مدافع میانی چهارم تیم است. باشگاه مشکلی با رفتن وی در تابستان قبلی نداشت اما مشکل این جا بود که هیچ تیمی حاضر نبود که دستمزد نجومی او را بپردازد (با احتساب مالیات سالی ۱۶ میلیون یورو).

به هر صورت مارسلو در رئال مادرید ماندنی شد اما قطعا آینده ای در رئال نخواهد داشت. این بازیکن از زمان جدایی رونالدو در سال ۲۰۱۸ عملکرد ضعیفی داشته و برای چهارمین سال پیاپی با وجود نمایشی ضعیف در تیم مانده و قطعا یکی از مازادهای اصلی تیم به شمار می رود.

مارسلو از لیست بازی با اینتر خط خورده است و باشگاه به رسانه ها درز داده که علتش مصدومیت است اما هیچ گزارش پزشکی منتشر نشده و مشخص نیست که این خبر جدی است یا نه. سبایوس، کروس، مندی و بیل به علت مصدومیت دیگر غایبان هستند. مندی قبل از بازی رئال و سلتا احساس درد داشت و بدین ترتیب مصدومیت پنج ماهه اش همچنان ادامه خواهد داشت. او در پنج ماه اخیر فقط یک بازی مقابل چلسی داشته است.

میگل گوتیرز در بازی با اینتر نیز شانس زیادی برای فیکس شدن دارد چرا که الابا در حالی با تیم به میلان سفر کرده که هنوز با تیم تمرین نکرده و حضورش در بازی با اینتر قطعی نیست. اگر آلابا برسد شاید در پست دفاع چپ بازی کند تا ناچو و میلیتائو در پست دفاع میانی قرار بگیرند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خط خوردن مارسلو از لیست سفر به میلان؛ کاپیتانی که واقعا مازاد است!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ