ترفند های آسان برای جدا کردن پوست تخم مرغ آب پز

0

بعضی روش‌ها ریختن سرکه یا کمی نوشابه را برای پختن تخم مرغ پیشنهاد می‌کنند. اما به عقیده من این روش‌ها همیشه جوابگو نیستند. برای پختن تخم مرغ ابتدا یک قابلمه بردارید. تخم مرغ‌ ها را به یک سبد فلزی انتقال دهید. سبد را داخل قابلمه قرار دهید و روی شعله ملایم قرار دهید. وقتی تخم مرغ‌ ها شروع به جوشیدن کردند، بعد از ۱۴ دقیقه جوش خوردن، تخم مرغ‌ ها را به ظرفی پر از آب و یخ انتقال دهید تا فرآیند پخت و پز متوقف شود.

نکات خانه داری جالب خانه داری ترفندهای خانه داری ترفندها و نکات آشپزی ترفندها ترفند های جدا کردن پوست تخم مرغ آب پز ترفند های آشپزی ترفند خانه داری تخم مرغ آب پز پوست کندن تخم مرغ آب پز بهترین ترفندها اصول خانه داری اسرار خانه داری

روش اول جدا کردن پوست تخم مرغ آب پز

چندین سایت توصیه کرده بودند که به آب جوش شیرین اضافه کنید. به نظر می رسد بالا بردن pH تخم مرغ ها به کنده شدن پوستشان کمک می کند. من به آبی که برای جوشاندن تخم مرغ ها آماده کرده بودم یک دوم قاشق چای خوری جوش شیرین اضافه کردم و همان روش همیشگی را ادامه دادم. سپس با همان تکنیک همیشگی شروع به پوست کردن تخم مرغ ها کردم.

پوسته تخم مرغ به راحتی و در قطعات بزرگ از روی آن کنده شد. خیلی خوب بود مخصوصا اینکه چیزی به زمان آب پز شدن تخم مرغ ها اضافه نکرد.

روش دوم برای به آسانی جدا کردن پوست تخم مرغ آب پز

این روش فوق العاده سرگرم کننده است! برای جدا کردن پوست تخم مرغ یک شیشه در بسته مانند شیشه مربا را کمی آب ریخته و تخم مرغ را داخل آن قرار دهید. در شیشه را بسته و شروع به تکان دادن ظرف کنید. تکان دادن ظرف باعث جدا شدن پوست تخم مرغ و آب داخل شیشه باعث از بین رفتن پوسته‌ها خواهد شد.

روش سوم برای به آسانی جدا کردن پوست تخم مرغ آب پز

برای شروع، تخم مرغ را روی یک سطح سخت قرار دهید. سپس یک قاشق برداشته و با دقت بین پوسته و تخم مرغ وارد کنید. قاشق را آرام بچرخانید تا پوسته کاملا جدا شود.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ